Eli onkos jollain kertoa hyviä spotteja jyväskylässä/lähistöllä? Luontokuvaus kiinnostaisi erityisesti mutta tietenkin muutkin hienot paikat on tervetulleita, nimim. kokonaisen 20v ikäni asunut jkl:ssä ja silti pitää kysellä
Tiijä sitten onko apuja, mutta tossa on vähän sarjaa Jyväskylästä (siis lähinnä urbaania ympäristöä): Best Party Planning Tips - Luontopolkuja: Jyväskylän kaupunki: Kaupunkirakennepalvelut: Luontopolut ja lintutornit Nuo mitä itse olen käynyt katsomassa ovat vähän hankalia olleet (on ollut vaikea löytää kuvia), tosin omasin aika vähän näkemystä/kokemusta silloin kun viimeeksi yritin. Tämä muuten löytyy noin kilometrin-puolentoista matkan päästä kävelykadulta : Best Party Planning Tips -
Mikä on lähistöä? Onko tuo tuttu? http://www.ksly.net/admin/lintupai.php?valittu=61 Näkymät on ainakin aika hyvät nykyjään kun pystyttivät sen vanhan sortuneen tornin tilalle uuden, käelymatkakaan ei tien laidasta ole mahdoton, mutta sen verran yläviistoon kulkevaa paikoitellen, etten kaikkein raskainta kalustoa lähtisi ilman vesipulloa raahaamaan.
Pitäisi varmaan joskus saada aikaan se kunnollisempi miitti JKL:ään ... Kuvaus paikoista.. itse olen ehkä mielenkiintoisimpina pitänyt Muuramen seutua.. Siellä on kiva luontopolku liki keskustaa ja vierenen harjualue antaa mukavia kuvakulmia esim auringonlaskulle. Päijänteen rannat olisi tietenkin mielenkintoinen alue, mutta en itse ole saanut niistä oikein kunnon otetta kuviin.
Kiitoskiitos, tuossahan tulikin jo aika paljon vinkkejä, kohta pääsee kuvailemaan kauniita syksynvärejäkin Joo ehdottomasti tännekkin miittiä joskus! Toivonmukaan vaan sattuu semmonen että pääsen itsekin sinne.