"Digicamera.net on Suomen suosituin digitaalikuvausta käsittelevä verkkopalvelu. Sen keskeisimmät osat ovat Uutiset-sivu ja Foorumi. Lisäksi sivustolta löytyy mm. laaja kuvagalleria, linkkikokoelma, Näyttelyt- ja Kilpailut-sivut sekä erilaisia vinkkejä." Tuossa noin lyhykäisyydessään. Jäi vielä mainitsematta knoppailu teknisillä trivialiteeteilla.
Olin vaan utelias tsiigaamaan et toimiks. Lukea, kirjoittaa tai nauttia - niitä en osaa Sitäpaitsi on parempi että asiat toimii kun että ne ei toimi. Ainakin joillekin voi toimivat asiat iloakin tuottaa mutta toimimattomat taasen ei juuri kenellekään? Pitäähän ihmisen muitakin ajatella kuin itseänsä? Sentään vain pieni osa sykkivää kokonaisuutta...
Tää ei vaan aukea. Digicamera.net - Valokuvausfoorumi - Etusiv Ehkä sitä korjataan vielä pätkittäin ja olen aina vaan sattunut kokeilemaan kun ei toimi.
joutessani & rajoittuneella ymmärryksellä... yritin jotain pähkäillä. Miks ihmeessä ei avaudu esim. sulle? Parempi luovuttaa - en hiffaa.
googleta Digikamera.net näitähän on kuusi www osoitetta ainakin pari aukeaa, myydään- digikamera.net-valokuvausfoorumi, tämä ainakin aukeaa.
Kaikil kolmella (käyttämilläni) selaimella aukee normaalisti etusivulle ja sitä kautta mihin vaan sinne. Miten muka valikoi kuka käyttää? Ihan teknisenä probleemana hiukan kiinnostaa - vaikka olis mikä sivusto.
Bing, Brave, Mozilla Firefox, Google Chrome etc. kaikist aukee (tuostakin linkistä) etusivulle ilman mitään häikkää ...
Kokeiles päivittää sitä selaintasi, saattaa aukoa vanhaa sivua jostain välimuistista. (Minulla toimii nosrmaalisti.)