Vs: Hyvät ja/tai visuaalisesti kauniit leffat? Hämärän vartija, sekä hyvä elokuva, että visuaalisesti kaunis "näytelty piirretty"..
Vs: Hyvät ja/tai visuaalisesti kauniit leffat? on se varmaan lueteltu jo ylempänä. Itse näin tuon elokuvan viimeksi yli 15 vuotta sitten. Sitä saa huonosti dvd:llä. Se on paras kohta missä ne menevät tytön vanhempien luo syömään sitä lintua
Vs: Hyvät ja/tai visuaalisesti kauniit leffat? Kaverin lemppari, itse en kyllä pystynyt katsomaan, vaikka ymmärrän kyllä miksi tuosta tykätään. Ehkä olin vaan malttamaton. Sama Kubrickin 2001: A Space Odyssey:n kanssa, ei oikein jaksanut keskittyä, mutta hieno se LSD-kohta :-D Ei muuten tainnut Eraserhead olla vielä listattu.. Itse kyllä Elefanttimiehestä pidin paljon enemmän.
Vs: Hyvät ja/tai visuaalisesti kauniit leffat? Eraserhead on aika surrealistinen teos jo tekotapansa puolesta. Sitä kuvattiin viisi vuotta ja näyttelijät kai ehtivät tuossa ajassa jonkin verran muuttua. Eraserheadissa Henryä esittänyt Jack Nance oli muuten aikanaan valittu pääosaan Miehuuskoe-elokuvaan, mutta tilalle vaihdettiin Dustin Hoffman ihan viime hetkellä ja siitä tulikin hänen läpimurtoroolinsa. Nance kuoli käsittääkseni edelleenkin selittämättömällä tavalla Lost Highwayn aikoihin. Elefanttimiehessä kaikki on hanskassa sen takia kun sen tuotti Mel Brooks. Se loppu on hyvä missä ollaan teatterissa
Vs: Hyvät ja/tai visuaalisesti kauniit leffat? Jesh. Mut huh toi Dead Man, kannattaa hommata. Kympin makso play.comista posteineen. Joutu kyllä pistään kaverin tilaamaan, kun ei ole Visaa.
Vs: Hyvät ja/tai visuaalisesti kauniit leffat? Mä en oo tota nähnyt. Kun ei oikein Johnny Depp nappaa minulla. Vaikka voihan tuon katsoa Jarmuschin ja Blakenkin takia. Lontoossako siinä ollaan?
Vs: Hyvät ja/tai visuaalisesti kauniit leffat? Amerikassa ne on. En mäkään ihan kauhee Depp-fani oo, enkä tiä sopiiko tohon rooliin IHAN parhaiten, kun on tommonen vakavampi rooli. Mutta ei se kamalasti riso tossa. On siinä toinenkin päärooli(?) joka sitten onkin ihan mahtava. Neil Youngin kitarointia, mustavalkoista, todella minimalistista ja tunnelmallista tavaraa ja melko valokuvauksellistakin. Ihan kauheasti Blaken runoutta tossa ei taida olla, pitäisi ehkä itsekin tutustua.
Hyvät ja visuaalisesti kauniit peffat? Hyvät ja visuaalisesti kauniit peffat: Fellini, La Città delle donne - Naisten kaupunki (1981)
Vs: Hyvät ja/tai visuaalisesti kauniit leffat? Menee tämäkin tänne, kun joka jakso makso saman kuin leffan tekeminen. Nimittäin Miami Vicejä alkoin kattoon ihan alusta. Joka jaksosta löytyy kohtia, jotka on niin miami viceä, ettei ne sopis mihinkään muualle. Jotta sarjasta nauttii, pitää se asettaa aikakauteensa. Kyllä miami vice oli sillon tullessaan visuaalisesti aika paukku.
Vs: Hyvät ja/tai visuaalisesti kauniit leffat? No niin, nyt se Luc Bessonin Angela on sitten katottu. Hyvä leffa, alkuun tuntui oudolta katsoa mustavalkoista, mutta hetken päästä se oli aivan luonnollista ja sopi hyvin elokuvaan.
Vs: Hyvät ja/tai visuaalisesti kauniit leffat? Hard Candy (2005). Mahtava elokuva. Ja hienot värit, tilaa ja syväterävyyttä käytetty hyvin. Ihan kuin valokuvista olisi tämä kasattu. Harmi kun ei koskaan suomen teattereihin eksynyt.
Vs: Hyvät ja/tai visuaalisesti kauniit leffat? Dead Man:in jälkeen oli hyvä fiilis alkaa katsoa Jarmuschin Night on Earth:ia. 5 lyhäriä eri kaupungeista, 1 Helsingistä ja suomalaisilla näyttelijöillä. Ihan älyttömän hyvä leffa, suosikit oli New Yorkista ja Helsingistä kuvatut pätkät, niin aito Suomi-tunnelma. Suosittelen kovasti. Seuraavaksi taidankin katsoa saman ohjaajan "Down by Law":n
Vs: Hyvät ja/tai visuaalisesti kauniit leffat? Askettain tuli The Libertine telsusta. Varsin hieno plajays visuaalisesti; saturaatio oli aika alhaalla ja savymaailma vihertavahko. Ja suurimmaksi osaksi kynttilanvalossa kuvattukin. Voi olla joillekin kova pala kun paaosassa on Johnny Depp.. The Libertine (2004) - IMDb Kertoileepi tallaisesta sedasta, dramatisoidusti toki: http://en.wikipedia.org/wiki/John_Wilmo ... _Rochester"]http://en.wikipedia.org/wiki/John_Wilmot%2C_2nd_Earl_of_Rochester
Vs: Hyvät ja/tai visuaalisesti kauniit leffat? Laitetaas vanhaan ketjuun taas juttua: No Country for Old Men. Aivan loistava!
Vs: Hyvät ja/tai visuaalisesti kauniit leffat? Aah, tämä mainio topicki jäänyt unholaan. Juuri loppu 1408. Aikamoinen pläjäys.
Vs: Hyvät ja/tai visuaalisesti kauniit leffat? Paras leffa, mitä olen nähnyt: ei epäilystäkään - The Shawshank Redemption Muutaman kerran tuli leffa katottua netistä ladattuna pir... sitten piti ostaa DVD
Vs: Hyvät ja/tai visuaalisesti kauniit leffat? In The mood For Love (In the Mood for Love (2000) - IMDb) Sympathy for Mr. Vengeance (Sympathy for Mr. Vengeance (2002) - IMDb) Molemmat visuaalisesti hienoja. Jälkimmäinen kuvakerronnallisesti (cinematography, mitä nyt sitten onkaan suomeksi) paras elokuva minkä tiedän.Molemmat löytyvät DVD-levityksestä suomessa. Myös muut Park Chan-Wook:n ohjaamat elokuvat ovat hienoja (Oldboy, Sympathy for Lady Vengeance, JSA) ja erittäin virkistäviä.