Visuaalisesti kaunis ihmistyyppi... no, itseäni viehättää hyvännäköisillä tatuoinneilla ja oikeanlaisella asenteella varustetut ihmiset. Itsessään tatuoinnit eivät sinällään ole kiinnostavia, elleivät ne ole kiinnostavassa hahmossa, ja asenne mitä ihmisissä kaipaan tuo sen tarvittavan itseluottamuksen olemukseen.
Auh ... tämä on hankala. Jos julkisuuden henkilöistä pitäisi hakea määrätynlaisia tyyppejä, jotka ovat visuaalisesti kauniita, niin tulee mieleen muutama naisihminen jotka viihdeteollisuus on maskeerauksilla (en ole ilman meikkejä nähnyt) saanut näyttämään hyvältä, sekä päälimmäisenä pomppaa mieleeni yksi mies ylitse muiden. Eli siis sitä listaa (älkää takertuko typoihin, olen väsyneenä töissä): Ellen Jokikunnas (Tässä ihmisessä viehättää jokin aivan suunnattomasti. En osaa sanoa mikä se on, koska normaalisti väittäisin häntä turhan laihaksi.), Lola Odusoga (ennen silikoneja), Jessica Alba, Catherina Zeta-Jones (sama kuin Ellenissä laiha, mutta jotain mikä viehättää), Sarah Michelle Gellar (tällekkään ei muutama kilo tekisi ollenkaan pahaa, mutta aivan uskomattoman söpö pakkaus), sitten se elokuvan Cruel Intentions blondi töttö nimeä en vain saa päähäni. Eiköhän näitä esimerkkejä löytyisi lisää vaikka kuinka, mutta jätetään nyt toistaiseksi. Ja siis yleensä se mikä minua viehättää, on määrätyllä tavalla persoonalliset kasvot. Vaikka em. henkilöt ovat pääasiassa laihoja, niin se ei ole se pointti. Ja sitten se mies, joka tässä tilanteessa nousee ykköseksi on Sir Sean Connery. Omasta lähipiiristäni löytyy myös ihmisiä jotka täyttävät visuaalisesti kauniin ihmisen kriteerit. Bambin kuvan olen tännekin postannut ja pari muuta esimerkkiä ilmestynee myös tämän syksyn/talven aikana mikäli kaikki menee nappiin 8P~