Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Hyvät ja / tai visuaaliseesti kauniit ihmistyypit ?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Gaylord Focker, 25 Syyskuu 2005.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Mies. Kaikki käy kunhan on visuaalisesti kaunis ;-D

2. Ei käy mutta topikki oli visuaalisesta kauneudesta

3. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Jauh, mä arvasin, että vastaat noin :-D! Ettei me tunnettais paremminki? Luulenpa, että sä tiesit, että mä vaan kiusottelen. Jos nääs miehellä on aivoja yhtään, kyllä sillon oikeesti kattoo muutakin kuin visuaalista kauneutta.

4. Jes osu ja uppos. Mä "saivartelin"

Tottapuhuen visuaalisesti kaunis on myös retiisikin, mutta eläppä sen kanssa.

5. juice

juice

912
    0
    0
    Minusta tuo visuaalisesti kaunis on aika huono määritelmä siksi, että se voi olla ristiriitainen ns. todellisuuden kanssa. Hyvä kuvaaja tekee aivan minkä näköisestä ihmisestä visuaalisesti kiinostavan ja kauniin kuvan, vaikka kohde olisi todellisessa elämässä koiran perseestä reväistyn näköinen.

Usein mielenkiintoisin ja esteettisesti kiihottavin kuva tulee juuri niistä särmikkäimmistä ja rikkinäisimistä kohteista.

Toisaalta 'ideaalinen kauneus' symmetrisyys ja siloisuus voi näyttää tylsältä. Taas tulos on kiinni kuvaajasta.

6. motris

motris Well-Known Member

4 884
    760
    113
    Niin, määrittelepä sitten kaunis. Joo, itse meinasin tähän topiciin laittaa jo aikaisemmin Tulitikkutehtaan tyttö ja Henry Lee Lucas - sarjamurhaaja. Mun mielestä ne on visuaalisesti kauniita leffoja. Mutta se ei välttämättä tarkoita, että esimerkiksi Kati Outinen olisi mielestäni visuaalisesti kaunis nainen.

7. Muutaman vuoden takainen revittely jonka löysin, on mielestäni malliesimerkki nk. visuaalisesti kauniista ihmisestä.Kuva on tyttäreni minusta ottama.

8. En menny pahasti pieleen...
    ;D

9. BTW Aliaksen Jennifer on visuaalisesti kaunis.. Ja näinollen myös muistinäppi matskun terävintä kärkeä

10. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    No ei minusta niin älyttömän kaunis. Ihan kaunis, mutta kauniimpiakin on. Ja hei, ennen kuin kukaan alkaa mussuttaa niin julkisuuden henkilöitä saa arvostella niin paljon kuin jaksaa ;-). Minusta älyttömän todella kaunis on jo leffakeskustelussa mainitsemani Juliette Binoche, toinen ei niin kaunis kuitenkaan on Michelle Pfeiffer. JB:n pitkän haastattelun nähtyäni tuli mieleen, että on vielä kaiken lisäksi fiksu ja tunteva ihminen.

11. Siinä kulmikkuudessa on jotain...ja ne öögat. Kiesus ! unohtamatta korkeita potkuja...HUH sanon minä

12. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    siinäpä sulle sitä urheillullisuutta :).

13. Onhan. Pintapuolisesti sikäli, että on pitkälti luonnekysymys, näyttääkö kiltiltä naapurintytöltä vai helvetistä karanneelta riivaajademonilta. Ja syvemmin ilmeissä ja eleissä. Jälkimmäisten esittämisessä tosin valokuva ei ole paras mahdollinen formaatti, joten nätti valokuvamalli voi hyvinkin olla oikeasti ikävä ihminen, jota livenä ei pitäisi viehättävänä.

14. Väitän etten katsomalla kuvaa/ihmistä pysty määrittelemään ihmistä ihmisenä pistefi.

15. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    No katsomalla ihmistä kyllä. Jos näät naisen, joka on nenä pystyssä ja just sen näköinen, että älä ääliö edes tänne päin katso niin sunko mielestä se on silti mukava mimmi :)?

16. Kuva valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa...

Eli kuvasta voi määritellä sellaisen ihmistyypin jonka kuvaaja / malli / photoshoppaaja on halunnut ihmisestä antaa... Ei sitä millainen ihminen oikeasti on kameran edessä sillähetkellä ollut.

Meikäläinenkin olis sitten ajokorttikuvan perusteella lomalla mäeltä ja seuraavaksi vuorossa siirto avohoitoon...

-B-

17. Joo ihmisestä livenä pystyy kyllä sanomaan mut ei kuvasta. Kuva on yleensä aina enemmän kuvaajan näköinen enempi kuin mallin näköinen

18. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ai niin mr GF, tyttäresi ottamassa kuvassahan on... Kalleee :-D!

19. Ja ensivaikutelma oli......

20. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Onpa se söpö. Pureekohan se??

EDIT johan menee lainaaminen hankalaksi ;-p...