ei sitä älykkyyttä tietenkään yksittäisestä valokuvasta näe, mutta semmonen tyhjä zombie-katse kertoo kyllä jostain muusta kuin älystä.
Nuoruus ja kauneus usein yhdistetään hyvän mallin ominaisuuksiin mikä menee väisstämättä pieleen kun vanhus on myös hyvä malli vaikka olisi kuinka ryppyinen...
Mä en mitään takaa ajanut kun tän aloitin kuvapuolelta se lähti ja yhdistin sen tohon leffakysymykseen ..Tää voi olla syvältä jonkun mielestä mutta mitä se kertoo minusta kun tällaisen aloitiy. Ehkä sen että on hauska lueskella kommentteja. Mitä muuta ?? Helille: Miltä näyttää Kalle ??
No jos sinä tämän aloitit, niin olet varmaan se, joka pystyy sanomaan mitä tarkoittaa hyvä ihmistyyppi? Vastatakseen pitää tietää mitä kysytään ;-)
Sä teet jotain tilastoo näistäkin vastauksista. Kalle näyttää.. Kalle on tosi tavallinen. No, oikeestaan mä voin sanoa vasta sitten kun olen nähny sut, että ootko sä Kalle vai et. Mä oon tuntenu yhden Kallen, mut se ei ollu sun näköinen ;-). No oikeesti, mä oppinu "tuntemaan" sut mr GF:nä. Jos sun tunnari ois ollu Kalle, sä oisit Kalle ;-). Mitä tästä voi päätellä minusta? Sitä että mä olen tehny päässäni susta tietynlaisen ihmisen joka sä et livenä ole.
Joo mä aloitin mutta se oli siirto kuvapuolelta tänne kun kerran tuntuu kiinnostavan toi aihe. Tottapuhuen laitoin nimen suoraan tosta leffajutusta ja sillä hyvä. Minusta hyvä ihmistyyppi sisältää kokonaisuuden eikä takerru visuaalisuuteen vaikka jutun koukku olikin siinä. Nyt en kyllä tottapuhuen jaksa ajatella hyvää ihmistyyppiä. Jokatapauksessa se ei ole sellainen kuin minä..
Kysy niepiltä..Oikeasti mä en ole mitään roolia täällä vetänyt. Voipi olla sun mielikuvas hyvinkin lähellä. Uskon ettei Heli huhhista paljoa poikkea.
No sitte mä tiiän millainen sä olet . Heli kyllä poikkeaa huhhista ainakin visuaalisesti, mut ei varmaankaan muuten. Mäkin olen jo kauan sitten kyllästynyt vetämään erilaisia rooleja enkä viitti enää nykyään olla muuta kuin oma ilkeä itteni. Aikoinaan olin vknetissä aika kiltti ja sitten ku porukka näki mut livenä ja kuuli mun jutut niin yks kaveri sanoikin, etten olekaan niin kiltti kuin vknetti antaa olettaa. Olen kuulemma piikikkäämpi ;-)
Kädet taskuun ja snadi takakeno päälle ja vanha ja kulunut sanonta: Aivan sama Edit: Helille: en tee tilastoo
Savolaistyylinen pukeutuminen yhdistettynä jatkuvaan heinän imeskelyyn. Pisamanaamainen isosilmäinen huonohampainen pellavapää jolla on saapashousut ja suomen armeijan ylijäämävarastosta ostetut lapikkaat jalassa. Hammasraudat ja pahsut silmälasit, hintelä seinänvieruksia kulkeva huomaamaton juntti! Noin niinku suurinpiirtein....
Eikä näytä. Kalle on perisuomalainen, kiltti ja kiva paitsi vähän hölmö. Ei siis tyhmä eikä ääliö vaan höperö. You know? Ja Kalle on lehti.
Toisin sanoen niinkuin minä Herttainen hupsu Tv 4 nyt visuaalisesti kaunis ihminen on siellä Sandra Bullock
On sillä aika levee suu. Enkä mä kestä sitä, se on huono näyttelijä. Kaikein kukkuraks katoin joskus jonku sen haastattelun ja se vaikutti oikeesti ihan ääliöltä.