Hei. Anteeksi että otin noi varjot puheeksi ne vaan häiritsevät minua muotokuvissa ja sit vielä joku Arko kehtaa puuttua amatöörimäisyydellään asiaan asiasta mitään tajuamatta. Asia nyt vaan on niin että etsin kaikessa täydellisyyttä ja olen aina vihanen itselleni pienimmistäkin virheistä,itse ne vitun amatöörit asetteli valoja mitkä oli raksavaloja ja olivaan pakko kuvata niissä olosuhteissa ja multa ei kysytty sanaakaan. Joten jos jotakin kiinnostaa täällä uusia niin voitte tulla tänne studiolleni ja voin pitää pitkän luennon.
Vs: Täydellisyyden etsiminen...... ))Kun aloittaa uuden ketjun vanhan pohjalta, ei pitäisi olettaa että lukijat ovat tietoisia edellisestä vaan alustaa ja referoida riittävästi tai laittaa edes linkki jotta tietää mistä on kyse.((
Vs: Täydellisyyden etsiminen...... Mää inhoan kuvia missä näkyy kuvattavan varjo,vittu että vihaan niitä kuvia. Koitan välttää niitä viimiseen asti. Tästä oli kysymys,anteeksi mulla tais mennä vähän ylitse,asiakkaan kanssa sovittiin et ens kerralla otan omat taustat ja salamat mukaan. Katsokaa nyt tuota kuvaa varjo sen pilaa.
Vs: Täydellisyyden etsiminen...... Asiakas otti facessa yhteyttä ja sano pitävänsä. Ehkä sit etin liikaa täydellisyyttä. Mun puolesta ketjun voi lukita ylläpidontoimesta ennenkuin kukaan sanoo mitään harkitsematonta.
Vs: Täydellisyyden etsiminen...... Ennen pitkään valaisujalusta kaatuu,ehkä se rikkoo vain softboksisi(sanon siis enenpitkään) pahimmillaan se voi rikkoa kalliin studiosalamasi joten hanki hiekkapussi.
Vs: Täydellisyyden etsiminen...... Mistäpä Sinä tiedät olenko amatööri vai en ja jos niin millainen,hieman ihmettelen moista pultinvetoa mutta jokainen tyylillään.
Vs: Täydellisyyden etsiminen...... En Arko hyvä ole vetänyt pulttia. No kerropa sit jotakin itsestäsi ja kalustosasi täällä.
Vs: Täydellisyyden etsiminen...... Eipä minua nyt niin paljon ainaskaan tuo takana oleva varjo haittaa, se olisi ollut tosiaan helppo välttää askeleella eteenpäin. Leuan alla aikas kova varjo ja tarkennut osunut silmälaseihin eikä silmiin, rajauksesta en ole niinkään varma. Olisikos pitänyt jättää tuonne yläs hieman enemmän tilaa eikä noin että töyhtö lähtee päälaelta pois, maku asia tosin tämä. Mitä tuohon silmät kiinni juttuun tulee niin en ymmärrä, miksi helkutti kuvassa pitäisi olla silmät kiinni kun silmät on sielun peili. Siis meinaan että varsinkaan tälläisessä pönötys kuvassa silmät kiinni, pidättääkö se pierua vaiko yrittääkö vääntää pöntöllä torttua?? En näe tässä mitään hyvää, sorry. edit..Niin ja miten tuo Arko liittyy tähän purkaukseen, eihän sillä ollut edes yhtään kommenttia koko ketjussa tuolla kuvien puolella??
Vs: Täydellisyyden etsiminen...... Paljon parempi vaikkakin taustassa edelleen kiinni, hieman on tosin hämärä kuva. Eli hieman enemmän valoa saisi olla ja isompi kuva että näkisi paremmin, mutta paljon parempi kuin edellinen. Voisitko laittaa EXIF tiedot mukaan, ihan vaan uteliaisuudesta.
Vs: Täydellisyyden etsiminen...... Ensiksi pyydän anteeksi eilistä sekoiluani,siinä tilanteessa kun nuo kuvat on otettu niin oli jatkuva valaistus eli lamput eikä stroboja. Jos oikeen muistan niin valotus oli 500-1000 ja aukko jossakin kolmen kohdilla.