Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

WTB Hyvänkuntoisia käytettyjä keittiökaappeja

Discussion in 'Ostetaan' started by sodeto, Aug 28, 2011.

1. sodeto

sodeto Active Member

707
    103
    43
    Ei huolta, aasinsilta valokuvaukseen löytyy...

Autotallin yhteyteen tein aikanaan huoneen johon oli tarkoitus tehdä pysyvä pimiö. Projekti on ollut "lepäävänä" muutaman vuoden, mutta nyt olen saanut tilan siihen malliin että edessä on sisustaminen. Tarve olisi:
    140 cm tiskipöytäpellin (pelti löytyy) alle allaskaappi + kaappi / laatikosto. Sen yläpuolelle saman verran yläkaappeja josta osa kuivauskaappia. Ja vielä vähintään yksi alakaappi / laatikosto, leveydellä ei niin väliä ja n. 2 metriä työtasoa.

Ajattelin kokeilla täältäkin vaikka ei välttämättä ole paras paikka etsiä. Mutta jos joku viime aikona on tehnyt, tai jos on suunnitteella keittiöremontti ottakaa yhteyttä. Mielummin Turku- Helsinki-akselin eteläpuolella.

2. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23,779
    749
    113
    Vs: Hyvänkuntoisia käytettyjä keittiökaappeja

Pelti ei välttämättä ole hyvä ajatus labbikseen.  Laitoin kerran tiskipöydän ja se meni puolessa vuodessa ihan pilalle. Syöpyi pahan näköiseksi. Oli joku ehkä 60-luvun tiskipöytä.

3. Vs: Hyvänkuntoisia käytettyjä keittiökaappeja

..

4. Mirrored

23,779
    749
    113

Saattoihan se mun tiskipöytä olla huonoa materiaalia. Näytti kyllä rosterilta, mutta niitäkin on eri laatuja. Sitä minä vain silloin aikanaan ihmettelin, että vaikkei siihen mitään vahvoja litkuja jäänyt seisomaan, silti se meni pahaksi. Siinä kyllä seisoi päällä joitain pulloja ja muuta, ja märäksi se usein jäi, mutta kuitenkin huuhtelin sitä runsaalla vedellä aina, jos jotain muuta kuin vettä siihen  meni.

Vai että puuta!  :)  Jotain muovia pimiön valmisaltaat yleensä on. Lasi olisi myös varsin kestävä kemiallisia reaktioita vastaan.

5. sodeto

sodeto Active Member

707
    103
    43

Luotan kyllä rosteriin. Olen sitä mieltä että jos se ei kestä on puhtaanapidossa toivomisen varaa...

6. Mirrored

23,779
    749
    113

Uhkaanko leimautua sottapytyksi. Kääk! :D  Niin, en tiedä mitä materiaalia se vanha pöytä oli minkä kierrätyksesta aikoinaan ostin kolmellakymmenellä markalla.  Saattoihan se olla juuri sodan jälkeenkin tehty halvemmasta materiaalista.  Kuten sanottu, myös rostereita on eri laatuja.

7. Vs: Hyvänkuntoisia käytettyjä keittiökaappeja

..