Vs: Niina Pakko nostaa sinulle isosti peukkua. Olet saanut haalittua malleiksi immeisiä joilla on särmää ja fiilistä ja olet osannut hyödyntää niitä kuvissasi. Näitä otoksiasi on aina ilo katsella. Jatka samaa rataa.. Mielestäni tämä paras näistä kolmen satsista mitä julkaisit tänään, kuvapalaset kohdillaan..
Vs: Niina ei se kuvaajan ansiota vähennä että suomessakin jollain on koko ketju hanskassa. harvoin on.
Vs: Niina Ajattelin vielä laittaa että "Kuvaaja on KINGI" sen on se lopullinen vastuu. tästä täytyy lähteä.
Vs: Niina Tää kuva on napattu oikeiden kuvien välistä yhden meikkaajan portfoliokuvauksissa jolla hakee MM-kisoihin. Malli on kyllä tulossa uudestaankin kuvauksiin...
Vs: Niina Ja just meinasin kirjoittaa, että mä en kyllä ymmärrä tota meikkausta. Varsinkin mustavalkosena se näyttää vaan likaselta kaulalta. Ja näemmä kirjoitinkin. oho.
Vs: Niina late: Mä sanon sulle yhden asian, eikä muitten tartte sitä mitenkään alkaa riepotteleen: Ei ollu yks tai kaks kertaa kun meikkari ja kampaaja sähelsi ja sähelsi. lopputuloksen nähtyäni sanoin meikkareille, ok voitte mennä himaan, ja sitten määräsin mallin pesuhuoneeseen ja KAIKKI uusiksi. meikkikisojen jutut ja kuvausmeikit on TÄYSIN eri asia, kamera on armoton ja toistaa nuo jutut niin erilailla, että ellei niillä ole kokemusta, ihan viturallaan menee...
Vs: Niina mallit osaa itse ja stailistit vielä paremmin, monet meikkarit on niin täynnä näyttämisen tarvetta kun pääsevät kuvaukseen että ihan överiksi menee... Niinkuin tämäkin, ei valokuvan kanssa paljoa tekemistä... kenties johonkin teatteriin jossa katsotaan parinkymmenen metrin päästä. kerronpa vielä senkin että "minun aikanani" oli vain muutama meikkari jotka osasivat kuvauksissa toimia, yksi on legendaarinen RAILI HULKKONEN" . sillä oli ja on kuulemma edelleen teatterikiikarit, jolla kuvaajan takaa seurasi että kaikki on OK, ei ropise meikit poskelle eikä hiukset valahda, ei ole kiiltoa väärässä paikassa, vaikka malli olisi hermostunut ja hikoilisi. Siis todellinen ammattilainen.