Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Aprillipilat.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Teemu Laine, 1 Huhtikuu 2005.

  1. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 721
    122
    63
    No jokos sitä on langettu johonkin typeriin piloihin? Itse olen vielä välttynyt melko hyvin (johtuu lähinnä siitä, että olen nukkunut koko päivän yövuoron jäljiltä). Tuli tässä mieleen, että onko toi aprillipilailu vain Suomalainen tapa vai harrastetaanko sitä ympäri maailmaa? Tietäisi vähän mitä kaikkea sitä uskoisi kun lueskelee eri uutissivustoja.
     
  2. Uskon, että ainakin se on totta, että Mieto saa nyt sen mitalin, kun kerran ajanottovirhe on havaittu.
     
  3. spege

    spege

    77
    0
    0
    Minä sain juuri tänään tiedon Pääesikunnasta, että minun Tyrjän Taistelijan mitaliin myönnetään miekat ja tammenlehvät ansiokkaasta työstä siviilipalvelusmiehiä vastaan.
     
  4. upeeta, mahtavaa
     
  5. spege

    spege

    77
    0
    0
    Kiitos, kiitos. Toivottavasti saan joskus vielä TIMANTIT mitaliini. Tai mikä vielä parempaa; Kultainen Tyrjän Taistelijan mitali miekkojen, tammenlehvien, timanttien ja rintatähden kera kultaketjussa. :)
     
  6. Vain punainen rengas puuttuu.