Vs: Hyvä vaihtoauto, 20-25000? Eikö ne 1.6 fsi moottorit ole jo todella vanhoja? Toistakymmentä vuotta ainakin. Mistelen, että koeajoin 1.4 TSI moottorista volkkaria vuonna 2007. Se kulki ihan hyvin, saman kuin 2 litran diesel. 10 sek (tai alle) 0-100km/h ja yli 200km/h huiput. En ymmärrä jos ei noilla suoritusarvoilla kerkeä kuvausreisua suorittaa....???
Vs: Hyvä vaihtoauto, 20-25000? Jos suunnittelee vetävänsä vaunua, heppakärryä tai jotain muuta painavaa, niin silloin Tiptronic tai manuaaliloota ovat ainakin käytetyssä autossa hyvä vaihtoehto. Ne kestävät rasitusta DSG-askeja paremmin. Jos käytettyä miettii, niin niiden elinkaarimitoitus on myös yli kaksinkertainen.
Vs: Hyvä vaihtoauto, 20-25000? Se oli kiva vehjes se kaksiahtiminen punainen TSI, 170 hv, en kokeillut mitä kulkee.
Vs: Hyvä vaihtoauto, 20-25000? Kaikista eniten vikoja uusissa autoissa on minulla olut Ooppelissa. Olemme omistaneet mersuja audeja wolkkarwita ooppeleita nissaneita citroeneita toyotoita ja monia muita merkkejä. Valmistusmaa ajattelu ostaessa on kyllä kummallisin mitä voi olla. Jos ostaisin saksalaista ostaisin mersun joka on paras. Japskeista minusta järkevin ostos on nissan. Sekaeurooppalaista skoda. Ranskalaisista sitikka
Vs: Hyvä vaihtoauto, 20-25000? Mersulla on eittämättä mukava ajaa, mutta sen ruostesuojaus on (on ainakin ollut) kaikkein heikoin saksalaisista. Parilla sanalla - luvattoman huono. Skoda on ilmeisen suosittu VAG-tuote, joten noitahan saa varmaan käytettynäkin edullisesti. Nissanista kokemusta siltä ajalta, kun sitä kaupattiin vielä Datsunina, joten ei ole meitsin kommentointi enää siltä osin ajan tasalla, mutta Nissanin komponentteja käytetään kyllä muissakin merkeissä laajalti.
Vs: Hyvä vaihtoauto, 20-25000? Itse pähkäilin samaa vuosi sitten. Itsellä ollut sitikkaa joka lähtöön ja sen takia uskalsinkin laittaa uuden. Xsaraa Xantiaa C5:sta, nyt ostin sitten uuden Berlingon. Tilaa on vaikka muille jakaa ja autona ihan kohtuullinen hintaansa nähden(okei itellä karkas varusteiden kanssa mopo käsistä). Tietysti minulla pienten lasten kanssa kriteerit on vähän muuta. Ja pitäähän ""sen olla aika iso että vihtii ajaa laatikolla. Mutta tämän auton kauneus on sisäistä.
Vs: Hyvä vaihtoauto, 20-25000? Meillä C4 IsoSitruuna. Ei mitään valittamista jollei koiraluiden vaihtotarvetta lasketa, niitä pitää vaihtaa kilometreistä riippuen viikoittain tai vuosittain. Halpoja tosin. Jos itse haluaisin vetää jotain painavaa kuormaa, haluaisin painavan isomoottorisen auton. En laske nykyistä autoani sellaiseksi 1,6 120 hv moottorilla.
Vs: Hyvä vaihtoauto, 20-25000? Osta siis italialainen ;-) Mutta tosiaan se romanialainen olisi halpa...
Vs: Hyvä vaihtoauto, 20-25000? Itte oon ollu tyytyväinen.....mutta mulla on vaan vanha viimmevuosituhantinen. Monet autokuumeet kestänyt.
Vs: Hyvä vaihtoauto, 20-25000? Eiköhän aikuisella ne kestä mikä vaan. Auto vaihdetaan ehkä hieman kypsemmällä strategialla kuin sillä että teki miäli...tosin kameroissa tämä ei kyllä toteudu...joten unohtakaa koko juttu.
Vs: Hyvä vaihtoauto, 20-25000? Jos minä vielä kommentoin tähän auto hommaan, niin kyllä minulla se auton "uutuus" ja huolettomuus painoi vaakakupissa enemmän kuin se, että olisin samalla hintaa saanut S-mersun tai 700-bemarin kohtuu kilometreillä. tai jotain "pilipali maastureita" (lue: crossover). Dacia Lodgy olis ollu vaihtoehto, mutta se automaatti puuttuu, ja tutkat eteen yms. Tosin perslingossakaan ei ole oikeaa automaattia. Uudella ei tarvi huolehtia mistään mitään. Otin vielä huolenpitosopimuksen, niin takuuajan jälkeenkin tietää tasan tarkkaan mitä auton ylläpito maksaa.
Vs: Hyvä vaihtoauto, 20-25000? Yhden käsi 5-vaihteisen VAG:n myynyt romuttajalle ja niistäkin oli silloin kuulemma kysyntää ollut. Taisi mennä laatikon hinnalla, jos näin ajattelee. Mulle on sanottu, että 6-portainen dsg laukeaa 160k km paikkeilla aavistamatta. Yleensä jo ennen sitä, mitä noita volkkarikeskusteluja lukee. Saksalaiset on sillein ovelia, että auton elinikä on sitä, mitä ne keskimäärin kestää. Eli Saksassa aika vähän kilometrejä ennen kuin joku hölmö ostaa ja ajaa antarktikselle. FSI:t taitaa olla edelleen hihnalla..? Jos näin on, niin kannattaa laskea kustannuksiin se tonni/30k km. No eihän se noin kallis hihnan vaihto ole, mutta kannattaa hihnan vaihdon yhteydessä vaihtaa laturi, vesipumppu. No melkein kaikki laakereiden varassa olevat kamat pellin alla. TSI:ssä ketjun kiristys tapahtuu öljypaineen avulla. How smart is that? Sanoisi britti (ja Kimi) posket punottaen. Tässä ollaan ostamassa Jukkikselle autoa. Käytännöllisyys ja edullisuus ennen kaikkea. Vähän ajetulla Corollalla tai Avensiksella kun Varkauden läpi ajaa, ja poikkeaa vielä sivutielle, niin kyllähän se aina nuhatussun passatin voittaa.
Vs: Hyvä vaihtoauto, 20-25000? Mitä mersujen ruostumisee tulee, en tiiä, en ole panut merkille -mutta sähkövikoja piisaa: juuri kävin postissa hakemassa kahvia, ja kaksi eri mersua; toinen aivan uudenkarhea, ja kummassakaan ei toiminut mikään valo, ei ajovalot, eikä vilkut.
Vs: Hyvä vaihtoauto, 20-25000? Jos suunnittelee noin, niin mitä isompi, sen parempi. Jos nyky(pimppaloora)autossa on koukku, niin kannattaa jättää väliin. Paskaa saa pyytämättäkin. Verot isommat isommassa sonnissa, mutta eipä tarvitse itkeä turhasta. Heppakärryt ja muut painavammat... (In my ass). Tässä haettiin hyvää vaihtoautoa 20-25 k e.
Vs: Hyvä vaihtoauto, 20-25000? Järkiauto hintaskaalan alapäästä: http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/7979652 Diesel-volkkareissa ei ole suuria luotettavuusongelmia ja tuolla kaksilitraisella pääsee ohi mainiosti. Itse on tullut osteltua sekä tunne- että järkiautoja. Järkiautoon ei kannata sijoittaa liikaa rahaa, koska niistä ei mitään erityisiä kiksejä kuitenkaan saa. Osta kuitenkin sellainen mikä miellytttää edes vähän muutenkin kun järkitasolla, on sitten helpompi selitellä itselleen miksi sitoa rahaa kohtuullisen paljon autoon.
Vs: Hyvä vaihtoauto, 20-25000? No hei tavallisia alle satatonnia ajettuja käytettyjä saa 10-20t hintaan. Tuossa hintaluokassa voi ottaa vaikka maasturin tai jonkun isomman volkkarin, jos nuo tsi ja tdi-vehkeet kiinnostavat. Mullakin on peräkärry muistona aktiivisemmasta elämänvaiheesta, vaikka asun kaupungissa. Auto on henkilöauto, jossa vetämisen kestävä automaattiboksi ja 315 Nm vääntöä. Jos vaikka tulisi vuokrattua vaunu ja lähdettyä turneelle...
Vs: Hyvä vaihtoauto, 20-25000? Tänään tehtiin yllätysveto ja koeajettiin lähes 10 v vanha vähän yli 100 tonnia ajettu audi a4 1.8 automaatti sportswagon Hinta tietysti reilusti alle 20 donaa. Olispas pirteä, mutta onhan tuo aika vanha. Ruostetta ei kyllä ollut missään. Hammashihna oli onneksi vaihdettu 90000 kohdalla, kuten pitääkin. Jonkinlainen vaihtoehto tuokin.