Vs: Jukan elämää Vaikkakin tehty värifilmistä. Elämä on helppoa, kun on yksinkertainen ja ajattelee mustavalkoisesti.Siksi mä teen niin ja myös siksi, ettei musta ole monimutkaiseen ajatteluun. Asiat joko on tai ei ole. T Jukka
Vs: Jukan elämää Pitää muistaa että jos ajatus kulkeen mustavalkoisesti, siinä ajatusmallissa on vain täysmusta ja täysvalkoinen, ei mitään välisävyjä tai harmaata. Myöskin mustavalkoinen elämä tylsää ja ankeaa...
Vs: Jukan elämää Tämä on yksi täysin validi syy kuvata. -Kuvaan siis olen olemassa- Jäljet siitä voivat osoittautua tärkeiksi itsetutkiskelun välineiksi vuosikymmenien kuluttua, sekä kuvaajille, että kuvattaville.
Vs: Jukan elämää Kiva, että Jukalla on elämää mutta onko näissä kuvissa mitään ideaa? Räpsyjä kotialbumiin.
Vs: Jukan elämää Musta tämä on valkoinen valhe , valkoinen siksi että se on niin läpinäkyvä, valhe siksi että kaikkien pienten jujujen, viittausten ja altajuisten lipsahduksien vuoksi tuo, sittenkin aika luova kaveri, yrittää levittää savuverhoa ympärilleen sanomalla: Uskokaa nyt, just tämmöistä mun elämä on, ihan jees pyllyn pesemistä ja kysymyksiin "mikä musta tulee isona" vastauksia, joo kaivinkoneen kuljettaja, kun jukkis et tässä vaiheessa vielä halua lastata turhia paineita geeniesi perimän kantajille. Missä se OIKEA elämä sitten on? No eihän tartte kun täräyttää kameralaukun hakuun sun pseudos... kyllä se siellä luuraa. Jk. toi on varmaan sun emäntäs, ihan rotuotus, kyl varmaan silloin tuolla kotonakin viihtyy. Aina kun joku mun kaveri tulee vastaan ja on taas joku vaahtosammuttajan kokoinen mukana, totean ai jaa, on jäbä näköjään viihtynyt välillä kotonakin...
Vs: Jukan elämää Minulle tulee näistä kuvista mieleen tietty se kun poikani olivat vielä tollasia vaahtosammuttimen kokoisia. Tärkein juttu oli ja on se, että isi kuuntelee mitä lapsella on kerrottavaa. Isin ei saa olla poissa eikä iskän saa olla niin kiireinen ettei kerkiä kuuntelemaan lapsiensa juttuja. Tämmösiä tunteita nämä kuvat herätti. Onko kotialbumi kuvat aina räpsyjä ja eikö täällä saa sellaisia esittää?
Vs: Jukan elämää Minä tulkitsen tämän niin, että kuvien julkaisija haluaa viestiä meille näsäviisaille riidankylväjille ja nettiviisastelijoille hänellä olevan ihan oikeakin elämä elettävänään. Terveellinen ja raikas viesti. --# mb
Vs: Jukan elämää (jatkuu) Ei oo rollikka näissä vielä ollut, nyt viikonloppuna olisi tarkoitus testata uusi tähyslasi ja onko tarkennus kohdillaan. Eli kaikille odottajille, ensi viikon alussa viimeistään uusia kuvia! Mv on otettu konicahexar af ja väri d700. T Jukka