Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

"Hyvä" ilmainen sähköposti ?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Kimo, 9 Joulukuu 2018.

  1. kebax

    kebax Well-Known Member

    11 240
    211
    63
    --
     
    Viimeksi muokattu: 11 Huhtikuu 2019
  2. Kimo

    Kimo Well-Known Member

    12 409
    1 061
    113
    No ei se luominen kovin kummoista taitoa vaatinut mutta tässä olikin ironiaa sulla mukana :) Oikeasti en tiennyt että voi olla useampiakin tilejä, tyhmä savolainen t kimo
     
  3. niffe

    niffe Well-Known Member

    13 168
    502
    113
    Se on tämä tolkuton aivopesu, joka öljysotien kylkiäisenä koulii meistäkin idiootteja. Meille riittää, kun me puolustamme "länsimaisia arvoja". Waterboarding in Quantanamo Bay kuulostaa kivalta vesileikki- ja surffireissulta aurinkorannalle.
     
  4. Olli Knuuttila

    Olli Knuuttila Well-Known Member

    3 218
    405
    83
    Mä olen melko varma, että suurimman osan tästä keskustelusta voisi käydä "Testaus ja taistelu"-osiossa.
     
    Teemu Laine ja Est tykkäävät tästä.
  5. motris

    motris Well-Known Member

    4 708
    703
    113
    Aikoinaan laitoin gmailin kautta kopiot passeista, kun piti laittaa. Lähes saman tien tiliin kirjauduttiin "Japanista". Vuosi oli 2012 ja alkupuoli. Otin silloin käyttöön kaksivaiheisen vahvistuksen. Joka oli kylläkin silloin vielä todella hankala käyttää. Ja sittemmin tajusin, että "joku" lukee gmailia "aina". Todennäköisyys oli vain liian pieni ollakseen sattumaa ja virhettä. There's no such thing as free lunch.

    Mulla on kolme "privaattisähköpostia". Kolumbukseen ei ole koskaan tullut roskapostiakaan 20 vuoden aikana. Tai no, kaksi muistaakseni ja niistä tuli pahoittelut. Myöskään kumpaankaan gmailiin ei ole tullut sellaista, jota itse ei ole tilannut. Toista gmailia tulee tosiaan käytettyä lähinnä paikkoihin, joissa on rekisteröintipakko.