Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Hyvä dokumentti Varkaudesta

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Linssilude, 12 Helmikuu 2013.

1. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Vs: Hyvä dokumentti Varkaudesta

Otetaanpa talteen, ettei tämä henkilöön kohdistuva kommentti häviä nyt aamulla.
    T Jukka

2. Pii

Pii

4 011
    0
    0

Oli hyvä ja mielenkiintoinen dokumentti. Mielestäni tosin melko pitkä, henkilökohtaisista osuuksista olisi voinut tiivistää.
    Mutta todellakin! Varkaus on yhden tehtaan kaupunki - osin vieläkin. Ottaa aikansa toipua ja moninaistua. Hyvin samankaltaista fiilistä olen havainnut asiakkaitteni piirissä. Yhden tehtaan kaupungit ovat hyvin haavoittuvia ja oikeastaan tarvitaan uusi sukupolvi näkemään uudet mahdollisuudet.

Dokumentti oli siinäkin erikoinen, että aineisto oli "henkilökohtaista" - eli EI museon tapaan kerätty erilaisista lähteistä.

3. markku55

markku55 Active Member

Ei jumankekka, osaato muuta kirjoitaa kuin kyssärimerkin tai jotain tämän viestin tasoista?
    Mitä helvettiä tavoittelet?

4. markku55

markku55 Active Member

Taidat olla oikea tuomitsija ja ihmisten lokeroija, onnea urallesi, oot varmasti asiantuntija ihmisten tuomitsemisessa.

5. markku55

markku55 Active Member

Sinuna en kovin voimakkaita mielipiteitä kertoisi, et oikeastaan ole antanut näille sivustoille mitään itsestäsi, kunhan heittelet juttuja joilla ei ole MITÄÄN merkitystä muille.
    Sinuna menisin itseesi ja harkitsisin pientä lomaa näiltä sivustoilta, oikeesti.

6. AndyCapp

AndyCapp Well-Known Member

3 561
    160
    63

Mikä on Läppä55? Karkasko tippa kalsariin? Mitä sinä itse olet antanut näille sivustoille, harrastanut piilovittuilua koko ajan, ns. huumorin varjolla. Sinä et ole siinä asemassa, että rupeat kehoittamaan minua mihinkään. Mene sinne Helkaman tuotanto linjalle huutelemaan moisia.