Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

[split] lakko + muutto = ei hyvä + vitutus!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana henrikv, 12 Lokakuu 2005.

Lopeta lakko, elä, nauti ja kuole sitten pois jos noin ankeaksi ja jäykäksi menee.

1. Nii-in sitten vihreessä kylpytakissa posket lommolla ei tartte muistella tekemättä jättämisiä. Taivaasa ne perseet tervataan kuitenkin.
    Carpe Diem

2. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Voi sentäs Jaska. Polvillesi siitä! Mutta ei sun tarvi hiljaakaan olla, mutta lakon pitää pitää. Et sinä muuten mies ole.

3. juice

juice

912
    0
    0
    näin. Ei se ole hankalaa, t: 11 vuotta lakkoa takana.

4. Kenenkäs presidentin 'JUST SAY NO' -rouva se olikaan?

5. Aaah mitä ihanaa painostusta:) kyllä se tästä taas loppuu.

6. Heppu

Heppu

384
    0
    0
    Ei, Ei ja Ei. Lakko on sellanen mikä aina joskus lopetetaan.
    Näytä miehuutesi ja lopeta tupakointi, loppuu se aamuköhiminen ja on muutenkin mukavampi olo, tiedän että se ottaa koville, mutta kuitenkin, sä pystyt siihen.

terv. nimim. kaks askia Smarttia päivässä ja kerrasta poikki.
    Hei mä elän vieläkin.

7. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    tupakkalakkoa voi mennä pitämään tuonne yleiseen keskusteluun. tämä ketju kaipaa tällä hetkellä kommentteja tuosta itse kuvasta..

8. ....nih

9. Heppu

Heppu

384
    0
    0
    just näin.......

10. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Kas kun musta tuo Jaska tuntu selkeesti kaipaavan tukea lakkoonsa? No ehkä mä tulkitsin sitä väärin ;-)

11. Eikös kuva saa herättää keskustelua aiheesta? Ja kaipaan ihan hirmuisesti tukea, mitä enemmän sitä parempi.

12. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ja varsinki ellei se kuvaajaa haittaa.

13. Komppaan Heliä... En voi yhtyä edelliseen puhujaan ettei ymmärretä väärin ja Heli kun on hieno nainen niin voi joutua viellä itekkin polvelle sapiskaa saamaan...

Siis jos mitenkään modeille sopii niin eikö silloin voisi sallia laidasta laitaan keskustelu kuvan alla mikäli se ei itse kuvan ottajaa ja julkaisijaa haittaa? Mikäli kuvan ottaja haluaa keskustelua VAIN kuvasta niin asia ok mutta tässäkin kuvassa oli Jaskalla varmaan muutakin mielessä kuvan pistäessään kun se että mites tähän rajaukseen suhtaudutaan...

Ugh, olen puhunut....

-B-

14. Juuri näin, ei kai aina kaiken pidä olla niin jäykkää ja kuvan teknisiin ominaisuuksiin keskittyvää. Katsokaas kun tässähän on sanomaa;) vaikka onkin kuvana melko kökkö.

Ja jatkon kannalta mun kuviin saa kirjoittaa ihan mitä mieleen tulee ja parempi niin, kuin se että aina keskitytään rajauksiin, sommitteluun tai valaistukseen. On kiva tietää mitä ihmisen päässä liikkuu kun hän näkee kuvani.

15. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    kukaan ei ollut sanonut mitään kuvasta tuohon älähdykseeni mennessä. onhan tämä tulkintakysymys ja saivartelua ja ties mitä, tämän palstan kuvaus sanoo kuitenkin "Kuvat ja galleriat
    Keskustele omista ja muiden ottamista valokuvista." olen ilkeä ja splittailen tuon tupakkalakkokeskutelun tänne yleiselle puolelle, kuva jääköön tänne.

ja en tarkoita sitä, etteikö kuvasta tulevia mielikuvia saisi kirjoitella, mutta jos keskustelu liittyy jaskan tupakkalakkoon, eikä jaskan tupakkakuvaan (vaikka nämä liittyvätkin toisiinsa), niin tämä threadi kuuluu mielestäni tänne yleiseen..

ja kohta saan taas huutia jostain suunnasta..

ja jos pistäis vielä sellasen perustelun, että tämä tupakkalakko toimii itsenäisenäkin aiheenaan todella hyvin. ja kuva kantaa tuolla kuvapuolella itse itsensä. eivät välttämättä tarvitse toisiaan tueksi.

16. Jotenkin minusta tuntuu et olis saanu syvyysterävyys ylettää myös tuohon petonilaattaan, nyt se särkee silmiä kun sitä tsiikaa. Vai johtuuko se silmienkirvely noista pahan hajusista filsuista

17. Jatketaan koppaamis linjalla... eli allekirjoittaneenkin kuviin mielellään juuri sitä kommentiksi mitä ensin tulee kuvasta mieleen kuin pelkästään parannus / korjausehdoituksia kun niitä myös riittää mutta riittääkö mielikuvia ja syntyykö keskustelua....

Ai niin tupakkalakosta viellä että ei kohta tule ketjua "mitä kommentoidaan kuviin..." tupakkalakkoon ei liene mitän poppakonstia muuta kun yläkerrassa tapahtuva päätös eli ainakaan mulla ei riitä usko minkään laastarin tai purkan voimaan.

-B-

18. Blaah, turhaa splittailua, menee vaan sekavaksi.

19. Tsät tsät mun hugi enste