Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Morgaine

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Zephania, 20 Tammikuu 2006.

There is no spoon, jne.

Malli: NMA:n Morgaine
    Nikon D70 + Nikkor 50mm f/1.8

1. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    On se... likimain harkittua tekemistä... tai no jokainen näkee kuvan eritavalla.

Tykkään jatkumosta... lehdessä hämmästelevästä kasvosta, mikä jatkuu itse kohteeseen (lusikkasuu)... mutta mielestäni peilissä oleva heijastus ei toimi... Jos siellä olisi ollut jotenkin vastaanottavaisempi kuvake, niin menisi paremmin läpi... nyt se häiröö.

Mutta, kaikenkaikkiaan poikkeuksellisen piristävä kuva... hyvä kokonaisuus pienin (katsojan) puuttein.

2. Mielenkiintoinen asetelma, mutta mulle ei valjennut, mitä se yrittää sanoa?

3. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 572
    6 546
    113
    En ole välttämättä ymmärtänyt kaikkia Zephanian kuvia, mutta lähes poikkeuksetta olen kyllä pitänyt niistä. Kommentoida en niitä osaa, mutta jotain niissä on.

4. Anonymous

Anonymous Guest

Alan olla fanisi, hienoja kuvia ajatuksella.

5. Anonymous

Anonymous Guest

Tuolla peilissä pitäisi näkyä jotain, joka katkaisisi katseen kulun. Hyvin tehty kuva.

6. En yleensä mielelläni kerro ajatuksesta kuvan takana edes kysyttäessä, sillä haluan että kuva jättää katsojaan jälkiä, joihin oma katsomukseni ei ole vaikuttanut.

Tämä kuva kuitenkin kertoo nykytaiteesta ja klassisesta taiteesta. Jos klassiset taiteilijat näkisivät nykytaidetta, heidän reaktionsa luultavasti olisi juuri tuollainen, jota kirjan kuvan tytön ilme kuvailee: kauhistunut. Samalla he ovat, tavalla tai toisella, nykytaiteen alusta, ovat vaikuttaneet sen syntymään.

Näin itse sen näen, mutta muiden tulkinnat eivät ole sen huonompia tai parempia.