Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Hynynen

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana matti, 12 Heinäkuu 2005.

Käytiin eilisiltana Aitoon kirkastusjuhlilla vähän tukkaa heiluttamassa.. samalla tuli myös vähän kuvattua.

1. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    tykkään. siisti valo. tunnelmallinen kuva.

2. Joo.. liikkuvan hius(/parta)valon saaminen oikeaan kohtaan oli aika hankalaa.. pokkari tarkentelee ensin aikansa, jonka jälkeen pitää odottaa sitä hetkeä, kun valo on melkein siellä missä pitää.. laukaisuviiveen ennalta-arviointi - onneksi kohta historiaa :D

Oliko ketään muita seuraamassa kyseistä keikkaa? Ainakin yksi mies oli siinä lavanreunalla ison kameran kanssa (joka ei välttämättä mitään tietenkään merkitse, mutta olisi kiva tietää.)

3. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Jep, hyvä "bändi"kuva, tunnelma on käsinkosketeltava.

4. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    Hieno kuva. Ehkä kuitenkin vääränlainen tunnelma tuosta tulee, voisi luulla että mies vetää jotain herkkää balladia ('Satu peikoista?') jumalaisessa valossa :)

5. ...aika jännä huomio ja pitänee varmaan paikkansa. Mikäs täällä noin yleensä on systeemi, kun mulla olis samasta aiheesta pari muutakin kuvaa, joissa on taas vähän erilainen tunnelma, niin voiko niitä pistää tähän samaan ketjuun ?

6. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    Systeemi on hyvin yksinkertainen, yksittäiset kuvat tänne, useammat tuonne kotisivut&galleriat -osioon. Käytännössä mä ainakin vähän nyt uhmaisin lakia ja järjestystä pistämällä nuo 'pari muutakin kuvaa' pienenpieniksi (jotteivät modet huomaa) linkeiksi tähän aiheeseen ==:-> Tietty toisaalta jos tavoitteena on saada jokaisesta palautetta, niin varmin tapa on vaan reteesti laittaa jokaiselle oma aihe. Kuvat voi toki koittaa lähettää itse bändin kotisivuille, ovat julkaisseet keikkakuvia ihan taajaan.

7. Upea rokettirollikuva. Osattu kuvata fiilistä eikä pelkkiä esiintyjiä. Loistavasti valotettu. Jätetty varjo puhumaan yhdessä valon kanssa. Hyödyntää muutenkin vastakohtia. Kannattas varmaan tarjota kyseiselle bändille.

8. Tämä kuva itse asiassa löytyy ko. bändin kotisivuilta... kiitos kommentista !