Eräässä ketjussa kirjoittaja/kuvaaja pyysi etsimään kuvasta virheitä ja ensimmäinen vastaaja sanoi ensimmäisenä "siitä puuttuu tissit". Tästä ei puutu!! Paitsi toinen tissi, mutta kuitenkin: En näe tässä kuvassa oikein mitään... muuta kuin tissin. Sävyt ovat tunkkaisen platkut harmaat, niinkuin varmaan on tarkoituskin. Napakoru, teipattu nänni, seinä - ei muuta. Sitä vaan mietin, että jotkut kuvat, joissa on esim. tissi, tai vaikkapa perse, näyttävät vähän siltä kuin ne olisi otettu vain siksi, että niissä on tissi, tai perse - kuitenkin siten, että niihin on laitettu jotain muutakin ihan vain kohteliaisuussyistä, jotta ei kuvattaisi pelkkää tissiä. Kyllähän tässä oikealta tuleva valo ihan mukavasti muotoilee tuon jäljelle jäävän tissin, mutta maustettuna tuollaisella digicohina.net -efektillä - ei toimi
jeps. Kuva soveltuu hyvin yhteen kuvasarjaani, jossa olen kuvannut vartaloa vastaavalla kompositiolla, mutta erilaista taustaa vasten. Tuo digikohina vain sattumalta muistuttaa yllättävän paljon rakeisimpia mv-vedoksiani, joita olen pimiössä väsäillyt.
Harkitsin sitä, mutta olen sitä ideaa käyttäny usemman kerran. Tässä kuvassa päätin käyttää valkoista laastariteippiä sekä lantiolle on kierretty sideharso kuvan nimen mukaisesti.
,D Tmaxista kun siirtyy digiin niin ei pudotus ole kovin korkea ,) Mä kyllä tykkään tästä kuvasta. Tästä tulee mieleen sellaset hieman abstraktit "kitara still alive" kuvat. Sävyjen köyhyys vähän vaivaa, näyttää kun olisi jouduttu avaamaan varjoja aika paljon. Kuitenkin laastari tississä, tiukkarajaus ja tuntu siitä kuin vartaloa olisi käytetty vain yhtenä sommitelman elementtinä erottavat tämän normaaleista "niukkimiskuvista" minun mielestäni.
Sinun mielestäsi. On tuskin olemassa manuaalia mistä katsotaan minkä värinen raksi sopii tissiin missäkin tilanteessa. Tosin valkoinen parempi kun hoksasin tuon valkoisen harson vyötäröllä.
Kuvausharrastuksen alussa tuli käytettä Tmaxia, mutta raetta haettaessa tulikin kuvailtua Tri-X:lle. MV-filkkana tulee nykyisin käytettyä FP4:sta.
sitäpä sitä.. No rakeesta ja kohinasta sen verran, että itse pidän normaalisti molemmista, mutta tissikuvassa sitä pitää mielestäni olla joko vitusti tai ei ollenkaan.
Kaunis toteutus, kuva toimii paremmin teoksena kuin aiemmat esitetetyt valokuvat tällä foorumilla kyseiseltä herralta. Graafinen ilme on sopivalla tavalla miellyttävä ja sommittelu sekä kaunis tytön/naisen vartalo tuo herkkyyttä vastapainoksi seinälle. Tälläisiä kuvia olisi mukava itsekkin osata ottaa. Pidin siis kuvasta.
Merkillinen tarkennus, kun taustan seinä vaikuttaa terävämmältä kuin kohde. Malli lienee pitkän matkan juoksukilpailusta tulossa, kun on vielä nänni teipattu. Napakoru on valitettavasti jo ehditty laittaa takas. Tässä on monta tapaa vedostaa, enkä arvaile, mikä on oikein tai paras, mutta jyrkempi, reilusti rakeinen versio olisi kiinnostava nähdä.