Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Nötö

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Heli, 1 Marraskuu 2005.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    en oo kyllä ihan varma, lienenkö tän joskus näyttänyt?

2. Mä olen alkanut diggailemaan tälläisistä maisemista, haaveissa olisikin joskus Norja, Islanti tai Grönlanti.

sköne vois olla ihan pläkä?

3. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Vois toki, mut ku se ei tuollon ollu ja tää on otettu kuitenki veneestä, joten jalustan käyttö ois ollu mahdotonta pitempää aikaa ajatellen.

4. Tonnehan vois periaattessa muttaa asumaan...Hienot värit...

5. Taidat olla menossa merta edemmäs kalaan.

Mut kuva on kyllä idyllinen

6. Onhan se, mutta on se myös hiukan pliisu. Siitä puuttuu se joku juttu mikä tekisi siihen särmää. Onke se juttu sitten telkkä, aurinko, tai vilkuttava poika, sen saa valita jokainen itse. Nyt tämä jää vajaaksi ainakin minun silmääni.

7. Siis likemmäs Turkua... Sitä se teettää kun kieltäkin jo opeteltu...

Kuvassa on mukavasti pikkasen kaikkea... on venevajaa on paljasta kalliota karua kasvustoa... Paikkana tosiaan tutustumisen arvoinen kuten koko saaristokin... Viellä kun olis ollu ihan pläkä ni avot...

-B-

8. Kieltämättä jos tuossa etualalla menisi iso vaalea lihaksikas köriläs intiaanikanootilla yläkroppa paljaana neljantuulenhattu päässä, ni olisha siinä jännitettä enempi.
    Jotain tällastako meinasit?

9. no vaikka, mutta sanoinhan sen olevan vapaavalintainen elementti. Omat ehdotukseni olivat, telkkä, aurinko tai poika vilkuttamassa.

10. Joo kieltämättä noi sun ehdotukset istuis maisemaan paremmin.
    Mut kiva olis varmaan toteuttaa tuo minunki visio ... mistähän sais neljäntuulenhatun...

11. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Hitto tuollahan tuon venevajan päällä istuu kymmenen lokkia, eikö se riitä? Ja aurinkoa ei tule, sää ei ollu sellainen, sitä paitsi se ainainen sininen taivas on tylsä. Näin se ei oo ainakaan puhki.

Ja upea paikkahan tuo. Minä muutan jonain päivänä jonnekki kauas pieneen punaiseen saaristolaistupaan...

12. Olisit noussut siihen laivalaiturille. ...jonka vieressä kalliolla on kuulemma kyitä ihan ruuhkaksi asti. En kyllä itse moisia nähnyt.

13. Kuva on vähän liian pieni! Tunnelma välittyisi jostakin 40x30 kuvasta paremmin.

14. Paikka on hieno, mutta kuva on minusta vähän sekava ja valo vaikuttaa lattealta. Eli Heli itse sanoisi räpsyksi.

15. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Nousinki toki. Mut tää on otettu satamaan tullessa tai lähtiessä, en muista kummin. Ja tää nyt vaan on tämmönen.

16. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    Aika tylsästi olet hienon paikan repronnut.

17. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Varmasti olet oikeassa.

18. Tutun näköinen kuva.
    Itse henkilökohtaisesti vähän kirkastaisin ja terävöittäisin kuvaa.
    Muuten kaunis ja tunnelmallinen kuva.
    Aurinkoisempana ehkä parempi,mutta kun ei paista niin ei paista thats it.
    Kuvan pienikoko "latistaa" varmaan tunnelmaa.

19. vime

vime

133
    0
    0
    Kiva kuva ja hieno saari. Yhteysalus tärisee pirusti kääntäessään laituriin. Siin tarvitaan tosiaan vakaata kättä =)

20. Mää pistä vaik pään pantiks et kyl se on olt seilpaat ;-)