Vs: Q Jännä kuva. Muuten, postittelet tänne kuvia, muttet ole itse kommentoinut kuin muutamaa kuvaa? Miksi näin? T Jukka
Vs: Q Minä olen taas postittanut muistaakseni vain muutaman kuvan mutta kommentoinut useampia. Pitääkö niissä olla jokin suhde?
Vs: Q Ei pidä.. varmaanki jukkiksen idea on että osaavalta maisemakuvaajalta ois kiva saada kommentia muihin maisemakuviin. Ite postasin sen 1,5k viestiä ennen ku laitoin mitään kuvaa. Ei tämä niin justiinsa ole. Q kuvaa olen ihaillut pariinki kertaan. Ei kai tuota moittia sovi.
Vs: Q Niin, ajattelin juuri, että Timmpis voisi kommentoida ja antaa vinkkejä. Sen verran hienoja miehen kuvat mielestäni ovat. T Jukka
Vs: Q Vaikea kysymys johon vastausta on hankala löytää. Olen ainoastaan omiin kuviini asiantuntija, enkä tiedä muiden ottamien kuvien taustoista tai tarkoitusperistä, mitä on haettu ja mitä on tallentunut. Hyviä kuvia ja näkemystä täällä esiintyy eikä kommenttien vähyys johdu niiden puutteesta. Kuvaaminen ja kuvien arvostelu on kaksi eri asiaa, molemmat vaativat asiaan paneutumista, ensimmästä olen hiukan harjoitellut, toista en juurikaan.
Vs: Q On kummalista pyytää toista kommentoimaan muiden kuvia kun lähettää omia ja jotain suhdetta asiaan "vaatia". Ymmärrän että joilekkin tuolainen voi tulla mieleen itsekseen, mutta että oikein mainitseen Foorumille saa varmaan kukin osallistua halunsa mukaan? Toisaalla jotkut vaatii että joidenkin/jonkun oikeutta mielipiteeseen kieletäisiin ja toisilta sitä vaaditaan. Onko se tämä nykyaika kun äidiltä on saanut mitä on halunnut ja kuvitellan että jokapaikaa voidaan hallita. Oikeuskäsityskin on kuulemma ihan poskellaan ja tämä uusi polvi vetoaa kuulusteluissa viidenteen (jenkkilä) ja tekevät tutkintapyyntöjä mitä ihmeelisimistä asioista (katsois selvästi vihaisesti)
Vs: Q ottakeepa silimä kätteen ja kattokaa perustelujakin moiselle pyynnölle.. mukavan aavemainen kuva. ja kylmä. palelee ku tota kattelee.
Vs: Q Mikäs siinä on niin kummallista? Itsehän toitotit yhdessä ketjussa kerran, että et viitsi kommentoida sellaisten kuvia, jotka eivät itse kommentoi muitten? Muiden kommentteja jaksat kyllä kommentoida. Niin. T Jukka
Vs: Q Ovela kuva. Hienot sävyt. Pikkasen oon miettiny tän foorumin topiceja, ku täyttyy kaikki samalla tappelun aiheella. Näyttäs siltä että jotkut lähettelee tänne kuvia jo valmiiksi hernepussit kädessä toivossa että joku tietty vihamies tulee antaa oman arvionsa kuvista, anteeksi avautuminen ja offtopicin luominen, mutta todella häiritsevää, ja hankaloittaa topicien selaamista ku saa 4 sivuu selata ennen ku löytää aiheeseen liittyvää tai lukea jonkun lähettämää viestiä 20 riviä ennen ku sielt tulee joku aiheeseen liittyvä.
Vs: Q Mää sanoisin jotta Timppis sommittelee, värjäilee, pistää jotain salaista tunnepulveria kuviinsa... Tässäkin tuntuu kuulastelevan öinen pilvihuntu vuoren rajoilla. Nää elementit ku sais henkilökuviin yhdistettyä... Yöhiihtelijöitä...
Vs: Q Tää olis maaginen mut perhana ku toi kuu on vaan niin reikä. Reikä negassa, eikun diassa? Mä oon niuho.
Vs: Q Talvinen yö kuljetti vaaleat pilvet kuun eteen hajottaen valon suuremmaksi kuin se oikeasti oli. Käänsin polafiltterin kaakkoon, että pilvet erottusivat syvän sinisestä yötaivaasta. Outo kelmeä väri puussa ja talon seinässä ei ole värivirhe vaan läheisestä vesiputouksesta, joka oli valaistu kummallisilla lampuilla.
Vs: Q No olkoon sitten................................liian iso. Ei vaan dynamiitti filkassa riitä toistamaan kaikkea. Tarttee harjotella lisää, että onnistuu!!!