Haastaja: msb Aikaa käytetty: 17h olempas tylsä ;( :: Tämän viestin loi Haasteen automaatinen viestimuotoilija ::
On vähän ikävästi pimeä, mutta eipä menty aidan matalimmasta kohdasta Toisaalta ilman otsikkoa ei tietäis mitä aihetta käsittelee.
"Sellaisia ne on ½#"&% akat, tyhjentävät tilin ja vaihtavat miestä kuin jäpä jäpä.." Ihan hyvin tehty, ainut ettei raavas mies nenäliinaan ellei sitten satu kärsimään nuhasta. Haasteellinen aihe, mutta poika itse kerjäsi välttämättä tälläisen. Hiukan teknisesti kankia tosin toteutus, idealtaan ok. Hyvä tästä on jatkaa Helmurin.
Kuva on varsin suttuinen, mikä tietty ehkä sopii huora-teemaan, mutta muuten olen kyllä sitä mieltä, että sisäkuvia ilman ihmistä on tässä osiossa nähty ihan liikaa. Kaikki pöytäasetelmat voisi kieltää.
Samaa mieltä tuossa että haastetut eivät vaivaudu ulos. Osasyyksi voi pistää myös aiheiden vaikeus jolloin on ideasta luovuttu suoraan ja toteutettu ensimmäinen, helpoin ja käden ulottuvilla oleva toteutus. Pöytäasetelmaa en kuitenkaan lähtisi noinvain kieltämään
Haasteen aiheesta se riippuu. Tietysti myös mahdollisuuksista toteuttaa. Ja luonnollisesti luovuudesta. Aloittelijoille nyt voi antaa asioita anteeksi. Mutta ehkä pitemmälle päässeet kuvaajat voivat näyttää esimerkkiä?
Kuva jättää liikaa katsojan omien mielikuvien varaan, aihe ei oikein aukea. Oisit laittanut vaikka pikkusiskon malliksi nojailemaan tien varrelle pari nappia liikaa auki ja verkkosukissa. Edit: jotain rajaa...
No hiukan ircissä tuli sellainen ilmi että se olisi ollut liian looginen ratkaisu ja noin tiivistettynä että jotain muuta.. ..tosin olisi tuo ollut hitusen liikaa laittaa pikkusisko kadulle, ei tiedä vaikka oikeasti olisi asiakas tullut? Saatikka poliisi? :O
Meinaatko säveltää itsellesi työtä vai oletko jo laskutusvaiheessa säveltämässä mitä muka olet tehnyt?
Oltiin muuten samalla keikalle kerran viikingin kanssa http://www.nieppi.com/wordpress/?p=150 Annoin Viikingille nimikirjoitukseni, vieläköhän se on hänellä tallessa ;-) p.s tuon sivun kuvat on ottanut poikani aidolla trust kameralla
Tuo trust saattaisi olla myös ratkaisu mun Neumann-kuvaus-ongelmiin. Eipä tulisi kukaan sanomaan mitään vaatteiden materiaalista, plösöydestä, veneen pintamateriaaleista, "et sä tiedä kuka mä oon"-jutuista tai muusta ja pehmytpiirtosuodintakaan ei tarvittaisi.