Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Huomio Tampere! Yhteistilaus.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana pikkuteemu, 8 Tammikuu 2006.

Sopii minulle

1. tilaan tänäiltana klo 21:00 fujin neopan1600 kymmenen kinorullaa jostakin, ehkä telefotosta, saa tulla mukaan.
    EDIT:
    Meni jo.

2. mitä meinaa
    2006-02-28 10:08:11 Restnoterad € 59,4

3. Herätys!

Punafilterin ja tollasen 100rl paketin Adox 400:sta voisin tilata puoliksi jonkun kanssa!

4. Tuo punafiltteri puoliksi pantuna ei tahdo oikein toimia toivotulla tavalla =)

5. Kyllä. Tulen puoliksi posteihin.
    Mulla on vajausta kinokoon tri-xstä ja D76 kehitteestä.

6. koitetaas saada se yhteistilaus nyt aikaan!!!

hei herätys!
    mä tarviin filkkaa ja kehitettä ja jotain muuta kivaa.
    29.5 pistän tilauksen menemään ja siihen menneessä ilmottautuneet pääsevät mukaan jakamaan imbotuksen postimaksuja (eli tuota 15e vissiin).

7. mulle 49mm punafilsu ja sellanen 100rl paketti adox 400:sta.. niitä voi sitten myydä eteenpäin

8. no jos mä sitten vuorostani ostan vaikka Helmeriltä tota adoxia.. ?! Kunhan putjetti heltijää :/ Itseäni kiinnostaisi myös hyvin hyvin hidas filmi, kuten 25-50 (efke, adox..?!)

9. Jimi

Jimi Member

85
    0
    6
    Jaahas, meikäläinen vois ilmoittautua kanssa... Palaan "listan" kanssa asiaan myöhemmin...

10. kolme jkamassa posteja eli 5 euroa. homma kasassa ja toteutuu vaikkei kukaan muu mukaan tulisikaan. 29.5 siis.

11. laitoin viikko sitten kyselyn saatavuudesta ja toimituskuluista impetukselle eikä vieläkään ole edes siihen vastattu... ei hyvää lupaa. vaikka kovistelemalla saisikin vastauksen niin filkat saattaa ilmaantua kotio vasta syksyksi.
    mites toimitaan - perutaan vai jatketaan?

12. Koodi:
    Dear Juha
    I cannot found an order from you...sorry.
    The following items are not available:
    Polywarmton Baryt glossy 30x40
    ADOX CHM 400 PRO .100 Pack  ADX45  199,-
    efke/ADOX CHS 100 . 120 10er  EF230 21,46
    efke/ADOX CHS 25 . 120 10er  EF210 23,10
    efke/ADOX CHS 25 . 120 10er  EF210 23,10

The delivery date for these items is not clear at the moment.
    Best regards,
    Lidija
    eiköhän peruta koko homma.
    mulla seisoo graflexi rokulissa ilman filmiä eikä tässä syksyyn jouda vartoomaan.
    sormet syhyäsi sitä jo kokeilemaan ja tällä menolla ei hyvä heilu.
    muiltakin taisi homma enempi tai vähempi kusta.

13. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48
    Noh, jos kuukauden päästä pitäis tuota Adox/efke 25:sta olla jo käyttämässä ja sitä ennen suorittaa kaikki testit niin aika heikoltahan toi näyttää :/

Panf+:ssa vara parempi... toistaiseksi ;)

14. Schind

Schind Member

493
    1
    18
    Vs: Huomio Tampere! Yhteistilaus.

Herätän henkiin vanhan ketjun koska aihe on sama.

Pitäisi tilata Fotoimpexilta Fomapan 200 Creative -filkkaa 120 ja 135 -koossa reissua varten mutta onkohan edelleen liikaa vaadittu että tavara saapuisi kolmessa viikossa? Onko porukka tilaillut viime aikoina täältä mitään ts. kannattaako tämä unohtaa tällaisten aikarajojen takia?

Laittelin tänne ja lumiere shopiin pari päivää sitten kyselyä postikuluista ja Fotoimpex vastasi että 15 euroa Tampereelle. En kysynyt kuinka iso tilaus tuolla hinnalla kulkee vai onko tuo kiinteä hinta, mutta kun joskus tilasin vinyyliä Berliinistä, oli postikulut 15 euroa tilasi yhden tai sata levyä niin eiköhän tämä ole sama diili kun kyseessä lienee Deutsche Post/DHL.
    Lumiere Shop ei vastannut vielä mitään.

Mutta jos kokemukset on parempia nykyään noista toimitusajoista ja tamperelaiset reagoivat nopeasti eli tänään klo 16 mennessä laittamalla mulle YV:tä, pistän tilauksen menemään ja voidaan jakaa postikuluja.

edit: tai voihan tähän ketjuunkin siis vastailla.

edit 2: ja katalogihan löytyy täältä Fotoimpex Berlin - Alles für die analoge Fotografie
    esimerkiksi tuota fomapan 200:aa ei ollut tuossa 2010 päivätyssä katalogissa ja piti kysyä sitä erikseen, vastaus kuului:
    Fomapan 200 135/36 DX Kleinbildfilme  is available.
    if you order 10 or more the film costs: 2,64 EUR each inc. VAT.

15. Schind

Schind Member

493
    1
    18
    Vs: Huomio Tampere! Yhteistilaus.

Ja taas vanhaa ketjua ylös..

Tilaan huomenna eli 20.6. klo 16 Macodirectistä paperia ja negataskuja ja niin edelleen. Jos on halukkaita laukkulaisia postikuluja jakamaan niin pistäkääs tähän ketjuun tai yksityisviestillä että mitä tahtoo tilattavan. Tavarat voipi noutaa sitten Tampereen keskustasta niiden saavuttua. Ja mielellään ennakkomaksu kunhan postikulut on selvillä.

edit: ja laitetaan vielä osoite macodirect DE

16. Vs: Huomio Tampere! Yhteistilaus.

Tilatkaa oikein hemmetisti ! Saan niistä pientä provikaa kun olen Maco:n suomen edustaja.