Vs: Huolto rajalassa? Tarkoittaa varmaan Foka oy:tä joka on myös samaa Helmisten konsernia. t. Jaakko
Vs: Huolto rajalassa? Tottakai vaikka yv:n muodossa myyjältä.En ole varsinaisesti kiinnostunut kamerasta.Huoltoasia vain askarrutti.
Vs: Huolto rajalassa? Toisaalta täyden palvelun kameraliikkeeseen voi kameran viedä huoltoonkin. Ei aina tarvitse itse selvittää mihin päin se pitäisi toimittaa.
Vs: Huolto rajalassa? Kyllä jos on hilloo ,niin voihan sen jättää vaikka sulle korjattavaksi, tai voit toimittaa sen jonnekin sen enempää kyselemättä.
Vs: Huolto rajalassa? Nyt satuilet! En tietääkseni ole tällaista palvelua kenellekään ehdottanut saatikka hinnoitellut kalliiksi. Toisaalta sovitaan nyt niin että tänne vaan, mutta kalliiksi lupaan enkä takuuta anna.
Vs: Huolto rajalassa? Helppoahan se (näköjään) olisi höynäyttää ja saada asiakkaita vaikka vaikka mihin. Tosiasiassa erikoisasiantuntija ei voi koskaan olla monella alalla. Asiantuntija sen sijaan voisi olla vaikka ammatti. Kyllähän minä kaiken tiedän, ja varsinkin ymmärrän, mutta älä luule että sitä rahalla saisi multa. ;D
Vs: Huolto rajalassa? Niin että onhan asianajotoimistojakin niin miksei voisi olla asiantuntijatoimistoja. Vai olisiko enemmän tarvetta neuvonantajille... No, kevyttä leikkiä vaan. Oikeasti mussa on aika paljon toimittajan vikaa ja sitä alaa olen opiskellutkin. Tiedotus- ja viestintälinja Otavan Opistossa.