Viitaten viruksen kotka ketjuun http://kameralaukku.com/forums/smf/http://code.mediadrive.fi/phpbb/viewtopic.php?t=3 nyt sitten tarkoitus olis kasata kymijokivarren popula Kouvolaan ylihuomenna, sunnuntaina 14.9. Itselleni sopii muuten mikä tahansa ajankohta, mutta kello 13-15:30 on pakko olla perheen käytettävissä. Yritetääs sovittaa aikataulut yhteen ja pitää näinkin lyhyellä varoitusajalla miittinki. Virukselta ei edes kysytä, osallistuu kuitenkin, jus_si tätä tuolla irssin puolella ehdottelikin jäi vaan ajankohta vähän auki. Olisko muita osallistujia? Pistäkääs kellonaika- ja tapaamispaikka ehdotuksia tulemaan, sovitetaan nopeesti aikataulut ja lähdetään porukalla kuvaamaan.
Vs: Kymijokiosasto Kouvolas 14.9. Jää tumpuks tääkin. Kotkalaiset ei osallistu ainakaan. Olisko ketään jokikuntalaisii? A-koski?
Vs: Kymijokiosasto Kouvolas 14.9. No perskules, jos ei muita tule, lähen yksin. Tosin, jos oon yksin liikkeellä ni lähen varmaan maastoon kattelemaan löytyskö jotain kuvattavaa.
Vs: Kymijokiosasto Kouvolas 14.9. No hefletti. Työt painaa päälle, mutta heittäkää nyt joku aika/paikka tuolla Kuvolaxin suunnassa. Jos aika natsaa ja sää on hyvä, voisihan sitä vaikka pyörähtääkin tuolla ylikasvaneella ratapihalla. Näön vuoksi jos vaikka ottaisi kameran mukaan. -Topi Kuusinen
Vs: Kymijokiosasto Kouvolas 14.9. Mitäääääh! Kotkalaiset.. osallistumpas. Mä tulen jo tänään Kouvolaan ja olen huomisen darrassa (ehkä) joten mulla ei ole mikään kiire. Jahka karvakuonon 15.30 kelpaa muille,niin yritetään sitä. Tuos ois ehkä mallikin käytettävissä jos intoa kuvata muuta kuin seinää.
Vs: Kymijokiosasto Kouvolas 14.9. No ni, nyt rupee jo kuulostaan paremmalta. 15.30 siis, ja paikka vois olla vaikka siin kävelykadulla oleva viruksen suosima kahvila, mikäs piru se nyt oli nimeltään? Naapantuura tai joku semmonen. Sen edustalla, sopiiko?
Vs: Kymijokiosasto Kouvolas 14.9. Enköhän mä sinne löydä. Nyt ostaa kaljaa yms.. hätyytteles sitä virusta.
Vs: Kymijokiosasto Kouvolas 14.9. Aika ja paikka noteerattu; saas näkee pääseekö lähtemään. -Topi Kuusinen
Vs: Kymijokiosasto Kouvolas 14.9. Ehkä saatan herätä yövuorojen välissä hetkeks ja olla löytämättä oikeesee paikkaan.
Vs: Kymijokiosasto Kouvolas 14.9. syytä ois... mr f.......... jooh, tässä tuparit ihan hyvässä vauhdissa ;D
Vs: Kymijokiosasto Kouvolas 14.9. Jahas, lähtemättä jäi... a) Nukuin pommiin b) Työt painavat päälle, ks. a) c) Vaimo päätti ryhtyä tarjoamaan kirsikkalikööriä, heihei b), ja d) A ei paista, katto alhaalla olisi kuitenkin tullut holotna ajaa Kouvolaan, katto päällä ei ole niin kivaa ajaa eikä ajokuntoakaan enää ole, ks. c). -Topi Kuusinen
Vs: Kymijokiosasto Kouvolas 14.9. Hoblaaaa, oli mukava tavata ja hölistä. Järkeviä kuvia ei tullut, mutta se oli toissijaista. Omat kuvani tulee tänne,klcik