Vs: KoniCamera: triptyykki Mielestäni yksittäisinä kuvina jokainen on hyvä. Varsinkin ylimmäiset neliörajauksena niin, että hepan edessä olisi vähän enemmän tilaa. Alempana olevasta kuvasta en ole varma, kun humma on lyömässä servoja pohjaan. Suosikkini on oikealla ylhäällä. Minulle triptyykki ei ihan toimi, vaikka luulen ymmärtäväni mitä ajat takaa. Mitäpä jos vain ronskisti jättäisi asioita pois.
Vs: KoniCamera: triptyykki Meillä on vedostettuna ja kehystettynä tästä versio missä kuvat ovat rinnakkain:
Vs: KoniCamera: triptyykki Miksi sitten laitoit kolme erillistä kuvaa ensin näytille? Triptyykkinä toimii. Mielestäni toimisi vielä paremmin, jos rajaiset kahta ensimmäistä siten, että horisontti tulisi kaikkiin samalle tasolle. Tulisi sitä etsimääsi? jatkuvuutta. kapa
Vs: KoniCamera: triptyykki Tuo eka versio johtui oli tietenkin virhearvio. Triptyykki tuo on alkuaan ollut ja sellaisena toiminee mukavimmin. Olen liikkunut kuvatessa juuri sen verran että horisontin tai aidan välillä joutuu valitsemaan. Kolmannessa versioissa nostin hiukan kolmoskuvaa. Kehystettyyn versioon en pääse vertaamaan, olisiko siinäkin sama horisonttiongelma.