Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

hulluja koiria

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Vita, 28 Elokuu 2008.

1. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    oli taas vähän hankala pysytellä noiden vauhdissa, ja kuvat on sen mukaisia, mutta kiusaanpa teitä pitkästä aikaa silti  ;D

2. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36
    Vs: hulluja koiria

Heeh, neljäs kolahtaa parhaiten: valo, värit, terävyysalue

3. Frank

Frank Active Member

7 250
    1
    38

Kolmas on hassu, vähän koominen. Ehkä vähän tummemmalla taustalla vielä ku sais.

4. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83

Aivan hülluja koirii.... vikassa mielenterveys on jo tosi koetuksella... luovutus.

5. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
  6. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Frankin kanssa samoilla linjoilla. Kolmannesta tykkäsin. Rajaisin neliöksi, koira keskelle. Alaosan vaaleat risut kloonaisin pois ja hieman tummentaisin, reunoilta enemmän.

kapa

7. Vs: hulluja koiria

Hauskoja fotoja. Katoi alkuun tuosta ensimmäisestä, että koira painii karhun kanssa  ;D

8. higgins

higgins Active Member

4 660
    7
    38

Näkyy minulla olevan känkkäränkkäkausi mutta mutta: Vaikka kuvattaisiin koiria tai ehkäpä juuri siksi ( riippuen miten kukin asian ajattelee) kannattaisi vaan ne onnistuneet kuvat säilöä ja tänne laittaa. Näistä kolmesta ensimmäisessä setissä laskisin onnistuneeksi ainakin teknisessä mielessä vain tuon alimman kellimiskuvan, Higg

9. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36

kaikki on suhteellista. noi vauhtikuvat on mulle onnistuneita, yleensä näkyy vaan männynrunkoja tai suttua.. mutta eipä nuo mitään mestarillisia otoksia ole, sen myönnän.

10. higgins

higgins Active Member

4 660
    7
    38

Joo ei noiden kiinnisaaminen (kuvaan siis) ole ihan helppoa;) Itse tuskailen jatkuvasti pimeitä salibandyhalleja ja/tai pimeitä optiikoitani ja kohisevia kennoja, Higg