Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Hukassa

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana fangio, 5 Kesäkuu 2005.

    Jaahas. Teki Mahei74 aikas pahan haasteen. Ja mietin kyllä asiaa. Oli mielessä pari luontokuva-aihetta, mutta aika ja energia eivät vieläkään ole moiseen riittäneet. Ja haaste on myöhässä muutaman kuukautta, joten pakko työntää nyt tämmöinen kehno ja älytön kuva, joka kuitenkin kuvaa mun elämän hukassaolola monellakin tavalla.
     
  1. Oot näköjään siivonnu pöytäs, ja hukannu korttis siinä samalla.
    Mä oon aina sanonu et liika siivoominen on pahasta.
     
  2. Kyllä noita kortteja aina jostain löytää, mutta Danny ei soita eikä postaa. Taio hyvin kelpaisi myös posti Katja Lukinilta - niin pääsisitte näkemään, miltä tuo mimme oikeasti näyttää. Noi sen promokuvat on minusta vähän nössöjä.
    D'Voices | Katja Lukin
     
  3. Kyllä kuva ja aihe liittyvät selkeästi toisiinsa. Oma pöytäni on yleensä samanlaisen kaaoksen vallassa ja tavarat tuppaavat hukkumaan aina välillä.
     
  4. Niin, mokasin ehkä vähän tolla tylsällä korttinäkymässä. Parempi olisi, jos jotenkin näkyisi, että koko äijä on hukassa töittensä alla, mutta sitä en osannut esittää.
     
  5. Kyllä sekin tästä vähän paistaa läpi, näyttää olevan kohtalaisen monta hommaa keskeneräisten pinossa..
     
  6. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Missä pinossa...aika sekasin toi pöytä on...hukassa monikin asia.
     
  7. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    Onko kuvan takana mitään? Ehkä on, ehkä ei, mutta isomman canonin takaa/alla löytyy ratkaisu ongelmaan kuin ongelmaan!
     
  8. järjestäytynyt kaaos on aina paras organisointimuoto - kaikki on valmiiksi esillä... Koomista kyllä, näyttää mun pöytä aika pitkälti samalta kun sun - täynnä kameraroipetta.

    Helposti kyllä on yks jos toinenkin asia hukassa tolla pöydällä :)
     
  9. Mikä pöytä? Lattiallahan noi pääosin. Nopeasti laskettuna tossa vieressä olevassa lattiassa on ainakin 7 jotain kameralaukkua/pussia sekä pari muuta pussukkaa ja reppu ynnä 500-millinen. Pöydällä ei nytkään ole kuin kolme opiskaa ja yksi kamera.
     
  10. No niin, vasta nyt ehdin katsoa itse tämän kuvan. Kyllä tämänkin joutuu tulkitsemaan haasteen mukaiseksi. Pikkuisen ehkä olisin kaivannut sitä syvällisyyttä aiheen käsittelyyn, mutta myönnetään, että aihe oli paha. Ei huono tämäkään.
     
  11. Kuten jo toisaalla olen ilmaissut, niin en ole mikään syvällinen valokuvataiteilija, mutta mulla on syvällisessä käsittelyssä tällä hetkellä Jussi Hakulisen juttu ja kuvat, Technicolourin juttu ja kuvat, yksi F1-juttu, Pelle Miljoonan kuvia, Pave Maisen kuvia, 1 ravintolakuvaprojekti ja pitäisi alkaa kasata jotain syvällistä ainakin Anssi Kelasta, yhdestä kotkalaisesta kilpa-autoilija ja jotain superhyvää kesäkuvaa yhden liitteen kanteen. Suvivirren onneksi sain syvällisesti veisattua viikonloppuna, että ehkäpä tämä tästä.

    Aihe oli siis varsin omakohtainen.
     
  12. Joo, se syvempi sanoma on hukassa omistakin kuvista aika pahasti.