Perustan skannauskerhoa. Kaikki jotka skanneilee pääsee jäseneksi. Voidaan sitten jakaa kokemuksia kaikista pitimistä ja kaikista muistakin nippeleistä. Voimme keskittyä kaikkeen säätämiseen ja muuhun. Ensiksi otetaan jäseneksi insinööriopiskelijoita joilla on matematikka hallussa että saadaan noi perusasiat haltuun. Sitten sen jälkeen otetaan jäseneksi sellaset joiden olisi pitänyt lukea insinööreiksi. Ja lopuksi sitten muutakin populaa. Kuvista ei juuri välitetä tärkeintä on vain oikein skannattu tuote. Pääsykokeena olisi ensiksi tämä. Sitten jos liikaa tämän läpäisseitä on, tulee jatkoon pääsijöille uusi kysymys. x2 + 2x = -1 Tervetuloa skannailemaan. t:Skatun vinnaajat
Vs: Skannaus kerho Niin no opiskelijoiden ei tartte vielä osata tuota laskutoimitusta. Mä lähetän jäsenmaksukaavakkeen heti kun saan sen skannattua.
Vs: Skannaus kerho Olemme kerhossa päättäneet tehdä rintamerkin jonka laitamme sitten kaikissa miiteissä rintaan. Näin vinnaajat tunnistamme toisemme. Kunhan saamme skannerin toimimaan laitamme merkistä skannin tänne näkyville. Kun pidämme miittejä pitää muistaa tarkistaa että kaupungissa on ruokapaikka meidän makuun.
Vs: Skannaus kerho ratkaisin yhtälön, ja mulla on kaksi skannera, pääsenkö mukaan vaikka en ole enkä halua insinööriksi, vaikka olen ruotsinkielinen myös, muunmuassa ... " Det är ingenjör som INGET GÖR...
Vs: Skannaus kerho Mitä ? ruutupaperilla ja lyijykynällä laskemalla se oli ihan oikea tulos, en mä nyt mitään insinöörien fuktiolaskinta tätä varten ala hankkimaan... Oon mä sentään tehnyt teknisen korkeakoulun vuosikertomuksenkin kuvat pariin kolmeen kertaan se uroteko pitäis kyllä riittämään...
Vs: Skannaus kerho Multa ei onnistu potenssi. Laitan sen laskun tähän sanamuodossa...että voitte kokeilla ratkasta sitä. Äks toiseen plus kaks äks on yhtä kuin miinus yksi. No nyt nerot asialle.
Vs: Skannaus kerho No tervetuloa kerhoon, pieni sininen pilleri auttaa tuohon , saaturin kalliita vaan apteekista ostettuna mutta sun matikkataidot... jaa ooksä oikeesti insinööri...