Tällä foorumilla on pari kertaa näkynyt nimenä hollantilainen puoti, minkä URL on Camera of spiegelreflexcamera kopen? | CameraNU.nl Onkos kenelläkään hyviä tai huonoja ostokokemuksia tuolta? Hinnat tuntuisivat olevan merkittävästi halvemmat joissakin tuotteissa kuin täkäläisten puotien hinnastoissa.
Vs: Camera of spiegelreflexcamera kopen? | CameraNU.nl Digifoorumilla siitä riittää tarinaa, paljon sieltä on porukka ostanut.
Vs: Camera of spiegelreflexcamera kopen? | CameraNU.nl Ei kai mun sinne tarvitse mennä...? Kerran jo siellä annettiin ymmärtää, että voit lähteä pois.
Vs: Camera of spiegelreflexcamera kopen? | CameraNU.nl Mää ostin yhden Tamronin. Iha normaalinen nettikauppa. Katselin just että esim. Sonyn A850-tarjouksessa Rajala pesee tuon(kin) kaupan hinnat.
Vs: Camera of spiegelreflexcamera kopen? | CameraNU.nl Ilmeisesti hollannin puodissa täytyy maksaa luottokorttiprovisio ylimääräisenä kuluna? Vähän heikkoa mulla tuo Hollannin kielioppi... Nikonin tavara lähinnä tässä tulisi eniten mieleen.
Vs: Camera of spiegelreflexcamera kopen? | CameraNU.nl Joo ja 20 egeä postitus. Nopea ja varma, eikä keskinmäärin pahat hinnat, suosittelen, Higg
Vs: Camera of spiegelreflexcamera kopen? | CameraNU.nl Olen käynyt kyseisessä liikkeessä henkilökohtaisesti ja jutellut omistajan kanssa. Tämä tapahtui muutama vuosi sitteen kun olivat vielä vanhoissa tiloissa. Vähän käyntini jälkeen avasivat uuden, ison varastomyymälän samaiseen Urkin pikkukaupunkiin. Hyvin oli asiallinen meininki silloin. Kaikkea oli, kaikkea sai kokeilla ja väki oli mukavaa ja joustavaa. Kyseessä on nopeasti suureksi kasvanut yritys ja ainakin minun silmilläni katsottuna hyvässä hoidossa kerrassaan. Erilaisia toimitus- ja maksutapoja on runsaasti ja paras riippuu siitä, missä itse olet. Uskaltaisin koska vain ostaa tuolta mitä vain mutta kuten postimyynnissä aina, luottokortilla maksaen. Nuo velottavat 2% provision luottokorttimaksusta, mutta korttiyhtiöllehän se menee. Ei kuitenkaan mukavaa asiakkaalle tuokaan lisäys. Kokonaishinta tuotteelle kuitenkin ratkaisee mikä on edullisin ostopaikka. Luotettavuutta ja toiminnan muuta korrektiutta on sinänsä vaikea hinnoitella, mutta itse ostsin täältä vaikka joku muu, minulle tuntematon firma myisi vähän halvemmallakin.
Vs: Camera of spiegelreflexcamera kopen? | CameraNU.nl Kiitos vastauksistanne. _Petterin_ kokemukset viittaavat ok-meininkiin. Täytynee joskus kokeilla...