Tuossa googlailin vastauksia mieltä askarruttaneisiin kysymyksiin valokuvauksesta ja jossain vaiheessa tulin horjahtaneeksi tälle saitille... Ja kun tuota kuvausta tekee mieli oppia hieman syvemminkin kuin auto asetukset päälle ja räpsimään, ajattelin ettei siitä haittaa olisi jos tänne asettus oikein jäseneksi. Kröhöm. Eli olen nelikymppinen teinipoika Kemingradista ja ns roiskinu kuvia melko sattumanvaraisesti sielä täällä. Lähinnä muksuista ja harrasteista (RC autot) Kamerana mulla on Olympuksen SP-600UZ ja Canonin HD Legria HF200 videokamera. Nii se mitä olin alunperin googlailemassa oli mustan taustan käyttäminen kuvattavan kohteen takana... Jonkinlainen käsitys jo syntyny asiasta. Jahka saan lisää virtaa niin alan taas virittelemään mutta "pahimpaan nälkään" tuli turattua tollanen kuva(tus) Eli mustaa kartonkia taustalla. Vähän levelejä säädetty koneella. Palaute (myös negatiivinen rakentavassa mielessä) oilisi kiva hommeli. -Manny-
Vs: Morjensta pöytään Terve vaan! Minäkin olen vasta muutaman viestin tänne kirjoittanut, mutta tervetuloa ainakin mun puolesta
Vs: Morjensta pöytään Tervetuloa foorumille! Kuva on kyllä niin pirun pieni että palautetta ei voi antaa muusta kuin sen koosta
Vs: Morjensta pöytään Juu pieni näky tulevan. On kyllä enempi kokoa kuvalla. Katotaas jos se nyt tulis vähän isompana.... http://sosmanny.kuvat.fi/kuvat/Pr%F6duction+my+%F6wn+F%F6lder/Test+pics/Sally+doesnt+need+to+know.JPG Edit. No juu nyt vähän laajempi kuva. Edit2. Nyt hokaasin pienen errorin logiikassa. Sehän on Salami Mäk Queen ku hellustaa Sallyn kaa eikä Martti.... Damn Damn Damn... haitaakse?