Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Seivästetyt

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Retku, 11 Marraskuu 2006.

1. Retku

Retku Active Member

1 496
    0
    36
    Vaasan ylioppilaslehteen. Liiallinen terävyys johtuu kuvan painomateriaalina olevasta sanomalehtipaperista (pakko laittaa tämä lehteen käsitelty versio, kun originaali hukkui [tyhmätyhmätyhmä]). Sivuuttakaa se seikka. Tilauksena oli erilainen, ruoka-aiheinen ja hieman talvinen kuva.

2. Vs: Seivästetyt

Tykkään pirusti. Tarkkaan mietitty terävyysalue, jännä asetelma ja kylmät sävyt toimivat hyvin. Mustikat ovat jotenkin epätodellisen näköisiä, kuin värjättyä lasia tai jäätä. Ainoa, mikä oikeastaan häiritsee, on haarukan naarmut. On vaikea sanoa, millainen kuva olisi ilman naarmuja tai jotenkin toisenlaisilla naarmuilla, tai olisiko se edes yhtään parempi, mutta jotenkin juuri tuo epätietoisuus asiasta häiritsee, ja se, että naarmut ovat jotenkin eri paria mustikoiden kanssa. Tämä on tosin vain oma subjektiivinen mielipiteeni.

3. Vs: Seivästetyt

Minä kyllä pidän noista haarukan naarmuista. Ainoa joka minua häiritsee on tuo pikkuinen mustikkamehuläiskä - joko sitä ei pitäisi olla lainkaan, tai sitten sitä pitäisi olla huomattavasti enemmän. Nyt sillä ei oikein ole mitään tarkoitusta.

Olisi ollut jännä nähdä tämä pakastetuilla, vielä huurteisilla mustikoilla toteutettuna. Ja miksei myös huurteisilla haarukoilla? ;)

4. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63
    Vs: Seivästetyt

Minua häiritsee tuossa naarmuisessa haarukassa näkyvä heijastus. Komppaan Zephaniaa tuon läikän suhteen.

5. Retku

Retku Active Member

1 496
    0
    36
    Vs: Seivästetyt

Kun nyt aisiasta mainitsit, niin rupesi tuo haarukan heijastus häiritsemään itseäkin. Läikkä voisi olla isompi, pois sitä en tahdo.