Kun edelliset meni ns. " penkin alle ", onko tämä ' sarja ' yhtään selkeämpi.. ? Kuvaan P1000629 Copywright Timo U. Kuvaan P1000624 samoin. Omituista kyllä : kuvaan 322006 016v ihan itsellä. Ajattelin vain, josko näistä sitten selkiäisi, mistä on KYSE... Saa JA pitääkin antaa kritiikkiä..........
Vs: Huono sarja, yhä ? eka kuva saattas mennä jossain koiralehdessä lajiesittelykuvana, mutta noi kaks muuta voi kyllä niistä hommistakin unohtaa..
Vs: Huono sarja, yhä ? Esitteletkö sä täällä jonkun muun ottamia kuvia ? Pyydä ihan rohkeasti kaveri esittämään itse kuvansa. En pidä, liian suttusia, niinkuin vita jo tokaisi, en laittaisi ees koiralehteen. tuolla menee varmaan söpistelykuvana www.lemmikkipalstat.net
Vs: Huono sarja, yhä ? Kuvat pitää olla omia. Valokuvaamiseen keskittyvällä palstalla emme salli luvattomien kopioiden esittämistä. On kysymys periaatteessta, jokainen esittää omiaan ja omissa nimissään. Poikkeuksia voi tehdä vain kun kysymyksessä on alaikäinen lapsi, jonka tekijänoikeudet on vanhempien hallinnassa.. Eli poistin kuvat. JPu Voit palauttaa ne, jos sinulla on 100% oikeus niiden esittämiseen.
Vs: Huono sarja, yhä ? Eikö olisi helpompi ilmoittaa, että kuvat on oltava itse otettuja? Koska: [QUOTE> [/QUOTE] Ei se nyt ihan noin yksioikoista ole. Et sinä tai kukaan muukaan voi noin vaan ryhtyä syyttäämään ketään tekijänoikeusrikkomuksesta. [QUOTE> [/QUOTE] Yleensä kai voi olettaa, että lupa kuvan esittämiseen on, mikäli oikeuksien haltijakin mainitaan kuvan yhteydessä. [QUOTE> [/QUOTE] Mitä tarkoittaa 100 % oikeus tässä yhteydessä? Vaikka kuvan esittämiseen olisi "100 % oikeus", niin ei se välttämättä tarkoita, että kuva olisi itse otettu. [QUOTE> [/QUOTE] Kertoisitko tästä hieman enemmän? En ymmärrä. Milloin tekijänoikeudet on vanhempien hallinnassa?
Vs: Huono sarja, yhä ? Ok Motris! Selvennetään: Tarkoitus on esittää omia kuvia, ei muiden. Tarkoitus on esittää hyviä valokuvia, ei harrastusta tms. Muut keskustelufoorumit ovat sellaista varten, tämä on kai tarkoitus olla valokuvaajien kohtauspaikka. Poistin kuvat koska minulle jäi epäselväksi onko julkaisuun lupa. ps. Korjasin omaa tekstiäni yllä, ihan tuota mistä Motris kirjoitti, en tarkoittanut.