Vs: HooDee ... On kyllä kohtuullisen hullunkurista miten eri tavalla ihmiset lukee ja sisäistää lukemaansa. Piti oikein uudestaan lukaista jo kerran luettu ketju kun en mitenkään huomannut että Jari olisi aloittanut mitään henkilöön menevää vittuilukampanjaa. Sen sijaan silmään osui kyllä muutamien muiden osalta juurikin tuota kommenttien kommentoimista, johon Jari sitten lähti mukaan omalle tyylilleen uskollisesti. Ei ole myöskään ensimmäinen (eikä takuulla viimeinenkään) ketju jossa täsmälleen sama ilmiö toistuu. En tiedä olenko ainoa jota Jarin huumori aina naurattaa, mutta vähemmistössä ainakin tunnun olevan...
Vs: HooDee ... Piti oikin useamman kerran klikkailla noita kuvia. Onko tuo eka siis joku skootteri-harlikka? Komeasti saatu kromi kiiltämään kakkosessa. Jännä kuvapari jota tän mauttoman keskustelun puuttuessa ei olisi jäänyt katsomaan uudelleen.
Vs: HooDee ... En tiedä on tällä mitään yhteyttä, mutta mulle tuli puolituntia sitten tuntemattomasta numerosta soitto missä sanottiin että tulee turpaan;-)
Vs: HooDee ... Kyllähän noita paskahousupelkureita taitaa valitettavasti melkein joka foorumille riittää. Toivotaan että tämä kyseinen on joltain muulta foorumilta kuin täältä.
Vs: HooDee ... Minä pidän kovastikin molemmista. Ykkösen niukkuus sopii hienosti sekä rajaukseen että sävymaailmaan ja kakkosessa pidän erityisesti "metallisesta" sävymaailmasta joka tukee kohteen voimaa ja olemusta moottoripyöränä.
Vs: HooDee ... Nämä kuvat ovat hyvä esimerkki siitä, miten ihmiset kokevat näkemänsä eri tavalla. Minuun ne eivät kolahtaneet, ja muiden mielipiteet menevät laidasta laitaan. Kaikkia ei voi miellyttää ja jos haluaa hermonsa säilyttää, sitä ei kannata edes yrittää.
Vs: HooDee ... En ihmettele, että tuli tuntemattomasta numerosta, laittomasta uhkauksesta maksimirangaistus on kaksi vuotta vankeutta. Meitä on moneen junaan...
Vs: HooDee ... Eiköhän tuon numeron saisi halutessaan poliisin ja operaattorin avulla selville. T Jukka
Vs: HooDee ... En tiedä on tällä mitään yhteyttä, mutta mulle tuli puolituntia sitten tuntemattomasta numerosta soitto missä sanottiin että tulee turpaan;-) [/quote] Jos et tiedä niin ota selvää. Ihmettelen miksi täällä ruikutat. Jos minua uhkailtais niin hakisin oikeuksiani ihan muualta kuin tältä foorumilta. Ihmettelen tosin ettet ole vielä saanut turpiin. Mulla on onneksi periaatteita ettei naisia, lapsi eikä sairaita lyödä ei myöskään vanhuksia eikä eläimiä. Eli olet ainakin minun puolelta turvassa. Jos nyt saat uhkaajasi tietoon niin onhan sulla tällä foorumilla runsaasti ystäviä jotka varmaan haluaa auttaa sinua. Mun neuvo on että ota yhteyttä pikaisesti poliisiin. Hectoria lainatakseni. Ja sen jälkeen lääkäriin. Bye bye ...
Vs: HooDee ... No nyt lähtee taas mopo niin lahjakkaasti hanskasta, että oksat pois. Seuraava joka jatkaa tätä vääntöä pääsee nautiskelemaan ikibanneista, koskee niin aakia kuin jaria. Ja jälkeenpäin on turha itkeä, teitä on varoitettu.