Olen varma, että Laukun pelimiehiltä irtoaa huomattavasti parempia vihjeitä, mutta jostainhan on alettava. Kopsin muutamia vanhoja koeteltuja vappuheilan iskurepliikkejä, noin avaukseksi. "Jos seuraisin Sinua kotiisi, pitäisitkö minut?" "Anteeksi, mutta Sinulla on jotain silmässäsi... Kas, se olikin vain pilke!" "Hävitin puhelinnumeroni, lainaisitko omaasi?" "Maistutko yhtä hyvältä, kuin näytät?" "Tiesitkö, että hiustesi ja tyynyni värit sopivat täydellisesti yhteen?" "Uskotko rakkauteen ensi silmäyksellä, vai pitäisikö minun kävellä ohitsesi uudestaan?" "Säästä vettä, tue kimppasuihkuja!" "Kävimmekö eri kouluja yhdessä?" "Panetko pahaksesi, jos tuijotan Sinua läheltä sen sijaan, että tuijottaisin Sinua toiselta puolelta huonetta?" "Anteeksi, mutta mielestäni meidän olisi korkea aika tavata." "Kokkaan Sinulle illallisen, jos kokkaat minulle aamiaisen." "Jos ihminen on mitä syö, voisin olla aamuun mennessä Sinä." "Nukutko vatsallasi? Voinko minä?" Sinä: "Kelloni sanoo, ettei Sinulla ole ylläsi alusvaatteita." ---Hän: "Ei pidä paikkaansa!" -----Sinä: "Hemmetti, kelloni taitaa edistää tunnilla!"
Vs: Vappuheila Vappu oli ja meni aikaa sitten, toimivaksi konstiksi vappuheilan saamiseen olen havainnut hankkia astraaliset mittasuhteet saavuttava humala ja irokeesi. Loppu hoituu itsekseen. Nykyinen vappuheila on ollut mukana vuodesta 2008, mikäli heilasta haluaa päästä eroon vapun jälkeen kannattaa jättää krapularyyppy väliin ja mennä parturiin.