Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

HolgaRoksdotcom

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana nieppi, 1 Lokakuu 2005.

Kyllä se onnistuu lubitelillakin jos asenne on oikea.
    Kato meillä on edessä aina tyhjä jalkakäytävä ;D

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ihmetyttää kuin nää holgailijat tulee Mäntsälään. Siel ei tule olemaan tietojeni mukaan kovin montaa Holgaa. Mullakaan ei ole, mut eikös yks Linu aina yhden Holgan päihitä ;-)? Jos ei muuten niin ainakin kaikessa kokoasioissa.

Hauskoi kuvii. Ehottomasti.

2. Holgailijoilla on pipo tiukalla ja samalla kuitenkin iso sydän. Ne antaa kaikkien kukkien kukkia. Sitäpaitsi on Holgassa on selkeesti enemmän "pehmytkudosta" kuin muissa paljon hienommassa laitteessa.

3. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Jaah, no Linusta ei löydy kyllä kovinkaan kauheasti hienouksia ;-)

4. nooh kai siinäkin site on tarpeeksi kudosta...

5. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ei. Se on ihan puhdas rautalaatikko... Kudosta on se kun mä pidän siitä kiinni.

6. Pitele varoen sitä...

7. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    en näe järkeä splitata tästä viestejä yhtään mihinkään.. mutta jos palattais kuitenkin sieltä irkistä ja muista ihmeellisyyksistä noihin kuviin ;)

8. Mun puolesta niepin kuvat voit vaikka splitata kakkoseen, menköön ircci samaan rahaan

9. ttv

ttv

31
    0
    0
    Shadow Highlightea vois käyttää hieman maltillisemmin, viikonkuvana oleva kuva tuolla nieppi.com:ssa on kyllä malliesimerkki pilalle käsitellystä kuvasta, tuollaset halot ei kyllä ole minun makuun. Photaroida saa ja pitää, mutta tarkkuutta maskaukseen, tai jos ihan Shadow Higlightella tehty niin kannattaa melkeen unohtaa koko toiminto ;)

10. juice

juice

912
    0
    0
    Jesh, tätä tosiaan on tarvittukin!

11. Jea! Moshaaks toi toinen kaveri tossa?

12. ....tähtää.