Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

123prolab, onko tuttu kenellekään?

Keskustelu osiossa 'Filmikuvaus' , aloittajana Mäkkäri, 1 Helmikuu 2008.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
    Törmäsin tuollaiseen sivustoon http://www.123prolab.com/ surffaillessani netissä. Onkos kenelläkään kokemuksia ko. puljusta tilaamisesta?

1. Vs: 123prolab, onko tuttu kenellekään?

Oh hoh, tähän törmäsin surffaillessani, kun kuulemma ei puljua ole olemassakaan !! Mäkkäri( #141) ja dieff  (#162) ainaski ryhty asiakkaaksi...  No nih taas meni hiukka bonuksia tiettyyn osoitteeseen...

2. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113
    Vs: 123prolab, onko tuttu kenellekään?

Kyseessä on mitä ilmeisimmin ihan huippupulju.

Ja ainahan kannattaa suosia kotimaista ?

- YKS - KAKS - KOLME - PROOOLAB !!!

Hei vatis -onks joku väittänyt ettei sun huippupuljus o' olemassakaan ?

- Vai oletko sä taas ymmärtänyt vähän ...

Kaikkea hyvää - liikeyrityksellesi.
    Heippistä :D
    - Erska

3. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Sitä huippupuljua pyörittääkin huippuystävällinen huippumies :D

- Hän on myös huippuvalokuvaaja, huippumuusikko ja huippuautoilija jne jne jne...

Mutta ennenkaikkea HÄN on kaikkien rakastama Suuri Ihminen, ihminen ISOLLA IILLÄ... Ihminen, joka ei pidä suurta meteliä itsestään - vaikka syytä olisikin. Paljon !

Terveisin,
    pikku ihailija :O

Edit: Hän on niin tavattoman vaatimaton ... ja hän on myös ... niin hän on todellakin myös : GURU !!! OOOOOOOOHHHHH...

4. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Mitä nää parilla vanhentuneella filmipurkilla ostetut "fanit" oikeen teeskentelee täällä ? Kyllä ne tietää ton "puljun" - aivan tasan tarkkaan :D

- Ällöttävää paskaa.
    PYH.

5. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

... "Se" olikin kaivanut -itsensä mainostamistarkoituksessa- ikivanhoja kirjoituksia.

Säälittävää.

- Niin valtavan säälittävää että pyydän kaikilta tahattomasti tähän osallisilta pyhästi anteeksi: Anteeksi.

... Valvottu yö ja SYVÄ inho "sen" vilpillisyyttä kohtaan saivat tämän aikaan.

- Anteeksi tuhannesti vielä.
    :(

Edit: Siis Mäkkäri ja Diefenbaker - vielä mitä syvimmät anteeksipyyntöni -olin teidän suhteenne tyystin väärässä.

Olette vain "sen" rottamaisuuden viattomia uhreja.

- E

6. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Tintataan tämä tähän - toi kieroilija aina pyyhkii vanhoja jälkiään pois jälestäpäin.

Paskiainen.

Edit: Ja jos tuon -lukemattomia kertoja minuakin törkeästi solvanneen- kritisoinnista saa niitä ihan kauheita "banaaneita" - niin antaa tulla.
    Jotain saatanan mätäähän siinä on että toi piru saa mellastaa miten mielensä tekee - mutta sille vastaaminen samoin mitoin on sitten ehdottoman kiellettyä. Kaikilta.

Semmoiseen minä en suostu -ikinä.

- Onko tämä todellakin joku Jukka Vatasen "puljun" mainosfoorumi ?
    Jos on niin en viihdy sellaisessa ja lähden vitun mielelläni pois.

- Eero

7. Vs: 123prolab, onko tuttu kenellekään?

Mä olisin ainakin halunnut kyseisen puljun pitäjän kanssa keskustella Macon tavaroista, mutta se ei halunnut mua asiakkaakseen, joten onnellisesti käytetään sitten Adoxin tuotteita, joita Fotoimpex edukkaasti ja ystävällisesti toimittaa. Sekä vielä ystävällisemmältä Ollilta Hopeavedoksesta saatavia huippukemioita. Tämän ihan virallisen kaupan mainosforumin kautta olen puotipuksua yrittänyt tavoitella.

Enpä tiedä miksei ole kauppias kiinnostunut asiakkaista, ehkäpä henkilölogistiikan hoito vie liiaksi aikaa filmikaupalta. Itse olen ainakin nykyisellään päättänyt antaa roolapin olla ihan omissa oloissaan, onhan noita kauppiaita.

8. Vs: 123prolab, onko tuttu kenellekään?

erskalle: Et ole ainoa henkilö maailmassa, on täällä kaks muutakin ammattimaista mollaajaa.
    J rabbit, ilmeisesti on yhteystiedoissa käikkää, noita rekisteröityneitä asiakkaita on noin kaksisataa suomessa, sitten jonkunverran muualla, aina colombiaa etelä ameriikaan asti. vastataan siten kaikkeen muuhunkin mikä kalvaa 123Prolab on "aputoiminimi" Jukka Vatanen Ky:lle.  Muita on:  123Speedmodels,  Studio Jukka vatanen, Hesan Limoservice, ja myös Jukka Vatanen Designs
    kaikilla sama LY tunnus, ja ALV tunnus, vain oma sarake kirjanpidossa, jotta tiedän missä mennän kussakin osasessa.
    Mulla oli toi banneri tossa vieressä mutta päätettiin se tila vapauttaa tuottavampaan käyttöön Teemulle, ei se puoti minnekkään ole kadonnut (kuikuri, huom) vastikkeetkin valuu ihan entiseen tyyliin, joten Gimme a Break, will you ???

9. Keni

Keni Well-Known Member

6 384
    1 764
    113

Ehkä sun Jukka pitäisi lisätä sivuillesi disclaimerin, niin kuin EP-kameralla oli: ”Puhelimeen vastataan jos ehditään, palvelu kurjaa ja joskus kehnoa”. SakkeM:llä oli jo aika hyvä ehdotus toisessa ketjussa. ;-)

10. Vs: 123prolab, onko tuttu kenellekään?

taidan kuiteski alkaa mainostaa TM:ssä ja Kameralehdessä, kunhan noi Bird pelletaidefilkat ilmestyy, skidit on varmaan innossaan, en alkuunkaan laske että nää laukkulaiset "puristit" niitä olis tohkeissaan.
    No tää oli nyt ihan tollanen hiukka ajattlematon vetäisy, kun tartti katsoa onko tuolla googlessa mitään...

11. Jukka H

Jukka H Well-Known Member

1 965
    45
    48

Negatiivista mainontaa käytetään täälläkin, että saadaan itselle huomiota.

Sitä mä vaan ihmettelen, että jos ei jostain pidä, niin miksi mennä sinne missä kyseinen ärsyttävä henkilö on. Jos mua joku haukkuu, sen henkilön on turha koittaa, että mä en vastais jossain vaiheessa samalla mitalla.

Kannattais riitansa käydä jossain muualla, täällä vois olla ihan keskustelun aihettakin joillain ja onkin, erskaa enkä jukkaa tunne, mutta . Asiasta sanon, mua ei ersytä eikä hetkauta moinen, mutta näiden tekstien yli pitää scrollata kun olis parempaakin tekemistä. Jukka ja jukat yleensä on asiallista väkeä, minäkin. Mulla on 6 lasta kaikki ei enää asu himassa, yks saksassa yks.. en kerro missä, niiden kanssa on oppinut luovimaan, varsinkin huomannut sen, että kun katsoo ensin itseensä huomaa, että ei se vika aina ookkaan siinä toisessa vaan se peilaa vaan takasin, vaikka jutut saattaa olla vanhojakin mitä se peilaa.  Erskallakin tulee täällä väliin lipsumista linjastaan joitain sen juttuja lukiessa ajattelee, ei tässä o sama kaveri. Yhessä purkissa oli aikanaan kaveri joka tarttu kaikkeen, nälvi ja haukku kaikkea, sitä kun aikansa kehu ja kommentoi positiivisesti tarttumatta sen juttuihin, sillä ei lopulta ollu mitään sanottavaa, se veti vaan roolia. Oon suht koht uusi täällä jaen mielelläni ketään hauku eikä tääkään o sitä vaan asiallinen kommentti miltä tää musta näyttää.

kaikkea hyvää teille toivoo Jukka H

EP-kamera sijaitsi niin hyvällä paikalla, ettei ees tarttennu soitella (rauha heidän muistolleen)

12. Keni

Keni Well-Known Member

6 384
    1 764
    113

Erinomainen kirjoitus jukhl:ltä. Hyvä!

Annetaan siis Jukan hoitaa omat bisnekset omalla tavallaan, ja keskustellaan Kameralaukussa (vaihteen vuoksi) valokuvauksesta ja siihen liittyvistä asioista. Teemu linjaa kyllä sitten mikä on mainosta ja mikä ei – ei meidän siitä tarvitse olla huolissamme.

13. pb76

pb76

777
    0
    0

Kanattaisiko katsoa nuo ekojen postausten päivämäärät  ;D siinä sulle maksettua

14. Vs: 123prolab, onko tuttu kenellekään?

heh heh, skarppi jäbä toi pb, en viiti tollaiseen edes puuttua, erska...
    sit sulle, ihan pienenä vinkkinä:Tossa, tänkin sivun ylälaidassa on tollanen snadi linkki:
    <EMAIL email="myynti@kameralaukku.com"]myynti@kameralaukku.com</EMAIL>. Kun alkaa taas oikeen tosissaan hiertää, klikkaa sinne ja mesoa siellä, säästät meidät kaikki muut,
    jotka oikeesti haluamme valokuvia postata ja niistä mielipiteitä vaihtaa, aika paljolta, rakkauden osoituksilta jotka jo samassa postauksessa ryöstäytyy silmittömäksi solvailuksi, sivun täydeltä raivoamista siitä että yks jäbä täällä vaan roikkuu ja roikkuu, ja paljosta muusta, jota en tässä nyt tätäkään tilaa tuhlaa enempää ... Muutama päivä oli taas ihan sopuisaa...
    toinen pieni vinkki, hanki ittelles puudeli koira, projisoi siihen kaikki angstisi, vedä siitä kuus potrettia päivässä, ois edes kikkurat eri paikassa aina välissä...

15. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63

Ei jaksa enempää...

Nyt hyvät herrat on aika lopettaa nokittelu aiheesta jos toisesta!

Lukkoon---

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.