Vs: Korvikset Vaikka malien ulkonäköä ei saa kommentoida rikon lakia ja sanon että kivan näköinen tsubbís. Korvikset ei juuri olennaisesti pääosissa, vaan suu, silmät ja muu kaunis naama. Varo tätä muovimaisen kuvakäsittelyn ansaa, Jukkis , VARO !!! Muuten jep - mutta tuo porsliinia hieman edullisemman fajanssin kaltaisuus kammottaa minua ihmishahmoissa jonkin verran. Millä te mallin kuvaajat säikäytätte noi friidut että tulee usein tommonen ilme - monissa mainoksissakin ilme kuin jotain lirahtaisi ... Kuitenkin pidän, mutten ole varma pidänkö vain siksi että pidän -jonkin verran- noista kasvoista. Erilaista - sulta ja se on kivaa vaihtelua. Ystävällisesti - Eki
Vs: Korvikset Oikeassa oot, liikaa käsitelty. Teen tästä luonnollisemman version, kunhan ehdin. Tätä ei onneksi tarvitse paljoa käsitellä. Säikyttämiseen riittää äänenkorottaminen ja täsmälliset ohjeet. T Jukka
Vs: Korvikset Leikillisesti totean että: Metodisi ovat kuin Treblinkasta (huonoin tsoukki ikinä). Kivaa nähdä, mitä siltä potosoppipakkelin alta paljastuu ... odotan kiihkeänä. - E
Vs: Korvikset Mistä te puhutte..... onks kuva jo vaihdettu? Eihän tuota ole käsitelty tarpeeksikaan, nenän kiilto mm. pitäisi hoidella. Kiva idea.
Vs: Korvikset Ihon kiilto on vähän niin ja näin. Välillä se sopii välillä ei. Mä toivoisin alapuolen valoon pikkusen potkua lisää. Lähinnä tuo leuan alueen varjoleikin vuoksi. Alkaa jukkikseltakin tulemaan jo mielenkiintoisempaa kuvaa, kun valoja siirtelee.
Vs: Korvikset Jes ja poks ! Mä pitäisin tihruttimissa nuo ylemmät loisteet, alemmat veks, vaikka kuvamanipulaatiolla -jossei valoilla saa jo valmiiksi ... Tuo kahden valopläikän aiheuttama levottomuus (-näin sen koen) ei sovi öögiin, tässä tapauksessa. Minunkaan mielestäni. Kyllä tästä vielä kelpo kuva rakennetaan, aineksia on ! - Eero