Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Hmmm..naapurissa hiljaista

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Quiquern, 29 Lokakuu 2005.

  1. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Tää on kato niin kotoisaa. Ihan kuin joskus vanhoina hyvinä aikoina vknetissä. Mua on sekä kehuttu että haukuttu ;-).
     
  2. Ja Jorekin on tänne kirjautunut, mutta ei ole tainnut yhtään viestiä kirjoittaa...
     
  3. Ja johan sä järjestät näiden pikkujoulutkin.
     
  4. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Me. Meidän. Etkö säkään tykkää Aku Ankasta?
     
  5. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    En mä tietääkseni järjestä mitään.
     
  6. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Ei ainakaan mun hauva oo haukkunut! o_O

    Toisaalta jotku katsovat tuon sisäpiirimäisen valokuvaus.net keskustelun negatiivisesti, en minä. I love Gaylover ja kumpp. <3

    Musta teille menee tosi hyvin ja teiän miitit on todella hienojuttu. Välillä tunnelma on todella katossa ja joskus hiukan kellaritasolla. Todella omalaatuinen yhteisö tänne on eksynyt.

    Myös viime päivinä on huomattavasti piristynyt taas fiilis ja aktiivisuutta porukassa. Varmaan osasyyllinen oli se että dc eksyi hiukan porukkaa tänne kun oli se päivityksessä. No onneksi se on taas pystyssä ja sielläkin voi lukea juttuja. Hieno foorumi sekin, mun mielipide. :)
     
  7. Teidän -Pitäjänmäkeläisten.
     
  8. Eikös sinne Pitänämäkeen pääse Salostakin?
    Pääsisit sinäkin tuntemaan sitä lämminhenkistä yhteenkuluuvuuden tunnetta, tai siis voihan se olla myös livevittuilua. Eli onhan siinä riskejä jos lähtee ihmistenilmoille...
     
  9. Pääsee sinne Oulustakin "rautatie, rautatie.." Kauko Röyhkä.
    Luin kyllä tuosta eittämättömästä lämminhenkisyydestänne edellisen tapaamisenne jälkeen, mutta pikkujoulutapaaminen on suunnattu helsinkiläisille.
     
  10. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Kyl sinne ollaan Turuustki tulossa... Ja se on kauempana kuin Salo.
     
  11. Vai niin, kutsu on kuitenkin muotoiltu noin:

    "Helsingin kameramafia Pitäjänmäellä 19.11 klo. 11"
     
  12. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Eikä ne vielä ainakaan mitkään pikkujoulut ole. Mä vain ehdotin mut ei kukaan oo ilmoittanu että kiinnostais.
     
  13. Salo on niin hankalassa paikassa, että ei sieltä mitenkään mihinkään pääse.

    Turusta voi sentään mennä kelirikkoaikana Helsinkiin jäänmurtajalla ja muualla Suomessa on kohtuullisen toimiva tieverkko.
     
  14. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    115
    63
    Ei siinä mitään kutsua ole, vai onko mun sisälukutaito ruosteessa, Osko ottaa lusikan kauniiseenkäteen, hyppää vaan junaan/autoon tai mitä niitä kulkupelejä nyt sitten on tarjolla ja tulee tänne myös silloin 19.11
    Tarjoan vaikka oluen tai mitä sitten saa ollakkaan. Itse en pääse pikkujouluihin, kun on buukattu illaksi muuta ohjelmaa. Mutta jos joku haluaa lähteä viettämään iltaa vaikka pikkujoun merkeissä se heille suotakoon.


    Voidaan tuota "kutsua" muotoilla vaikka eteläisen suomen kameramafia (sis. kaikki Oulun eteläpuoliset alueet) Pitäjänmäellä 19.11 ; )
     
  15. Tämä on niin totta, yhtään kännykkäkään täältä ei ole mihinkään saatu. Toista se on Kotkan ruusuilla.
     
  16. Oikein. Eteläinen Suomi on hyvä. Oulun porukka on kuitenkin ehdottomasti suljettava pois ja Kajaanit ja muut vastaavat rupusakit sekä tekninen Salo.
     
  17. Olen edelleenkin ihmeissäni tosta sisäpiirijutskasta voisko joku todentaa sen tyhjäpäälle joka eittämättä olen kun en itse löydä mitään siihen viittaavaa.....
     
  18. No täähän on ihan ilmiselvää.. GF on itte ittensä kanssa sisäpiirissä, sillä jutut on väliin niin lennokkaita, ettei niinhin oikein muut pääse sisälle.

    :eek:)
     
  19. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Et sä oo tyhjäpää. Mä oon tyhjäpää. :)

    Kuten monesti sä toteat niin ottaa rennosti ja antaa vain asioiden mennä, okkei. Toteuta ja älä välitä mitä muut funtsii vaan sitä mitä sä ite haluut. Tee elämästäsi elämisen arvoinen, kadu asioita mutta älä kadu tekemättömiä asioita vai mitenkäs ihmeesti se menikään tais olla just toisin päen.

    Koeta välil huomioida muita, koeta välittää muista sekä muista et on muitakin kuin sä. Muista myös hymyillä vieraallekkin vaikka se olisi tulossa tinttaamaan turpiin. Äläkä kaikkea ota niin vakavasti. Varsinkaan tätä tekstiä.

    Muista myös joskus ulkoiluttaa ankkaa, muista myös et sä oot tärkee ihminen toisen mielestä (ainakin mun mielestä). Vaikka joskus rumasti sanoo joku niin ei aina kantsi tressata siitä kun ehkä joku on sille sanonut ilkeesti ja se vaan haluaa purkaa sen eteenpäin. Koeta uida vastavirtaan vaikka se olisikin ihan höperöä lohen mielestä.

    Ei mul muuta, koeta hymyillä vaan vaik sen sekunnin. Kiitos. :)
     
  20. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Hups, Emerik kävi vakavaks.. Mä oon ihan hämmästynyt, GF susta pidetään!