Näitä nostureita porukka kuvaa someen joka toinen päivä, eli aika nähty maisema. Itse kävin tuossa rannassa työmerkeissä kun tein tämän kuvan. Tykkäsin kuvaushetkellä valosta ja veden heijastuksista. Kun kehitin kuvaa LR & PhotoS:ssa olin hämmästynyt. Kuvassa on mielestäni jotain tyyntä selkeää ja voisin katsoa kuvaa vaikka kuinka pitkään. Outoa, koska ei siinä oikeasti tapahdu mitään muuta kuin että sävyt, sommittelu ja valo ovat minun silmään just oikein. Enkä muutenkaan kuuvaa maisemia, ellei sitten "Boring postcard"-ironisesti. Keskustelua?
Vs: Hki Telakkarannan nosturit Teknisesti kuva on hyvä ja minusta myös rohkeasti erilainen, eli usein noita nostureita pyritään ikuistamaan kun ne on tavalla tai toisella "järjestyksessä" tavoitellen muotojen toistoa, mutta tässä ne on kaikki erilaisissa asennoissa, yksilöinä. Kuvassa on todella paljon katseltavaa, mutta mielenkiinto menettänee hieman otettaan kun kuvaa on katsellut "tarpeeksi", jostain syystä tällaiset "tekniset" kuvat ei välttämättä "elä" niin kauan kuin luontokuvat, maisemat tai puhtaat arkkitehtuurikuvat - siis minusta.