Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Barcelona

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Heli, 13 Toukokuu 2009.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Löytyykö keneltäkään HYVIÄ kuvia Barcelonasta? Jos, niin laittaisitteko tähän? En niitä halua itelleni kopsia tai muutakaan vastaavaa. Varasin vaan reissun sinne, niin tekis mieli nähdä sieltä hyviä kuvia, kun netistä tuntu pikahaulla löytyvän kuraa.

2. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Vs: Barcelona

Katsoisin kuvia vaikka googlen kuvahaulla (with Cooliris)... siellä on paljon (kura) kuvaa, tiedä sit mikä on se hyvä kuva. Tos pikasesti googletettu setti... barcelona photos on Flickr

Oma panos...

3. Vs: Barcelona

Ja tuosta kun vielä klikkaa sen "most interesting", niin saa paljon hdr-karkkia. Mutta löytyy tuolta flickristä ihan oikeastikin hienoja "most interesting" kuvia.

Barcelona on kyllä upia paikka, mulla on paljon kurakuvia vuoden 2004 reissulta. Toivottavasti saan sieltä tämän vuoden heinäkuussa vähän paremman kuvasaaliin :)

4. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

Mutta eihän Barcelona ole Ranskassa ;)

5. lautturi_

lautturi_ Member

962
    1
    18

flicr..sieltä löytyy mitä vaan :)

6. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Ei se ole, mutta... ku likat tahtoo nähdä Jonas Brothersin ja mä olen vielä liian köyhä. Barcelona oli pikaetsinnällä paljon halavempi ku Paris.

No, kyllähän mä googletin... :D mut en löytäny niitä hyviä kuvia. Löysin sellaisia, että säikähdin jo, että saakeli, sehän on ihan tylsä kaupunki :D

7. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83

Just kattelin kuvia Barcelonasta... Google Earth:n kuvista. Oli kyl monenmoista mukana, mutta mukavaa se että myös paikka ja kuva kohtaa. Joskus, ei aina.

8. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Mä oon koko päivän roikkunu netissä etsien kivoja kuvia, vaan ei. Pyh ja outoo. Jostain googlen "aito"kartasta tuli tosi karmeita kuvia, ihan harmaita ja sen näköisiä tosiaan, että ihan viittä vaille, etten perunu koko matkaa. No en tietenkään mut... En tiiä, lienenkö nirso??

9. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
  10. T_Ni

T_Ni

507
    0
    0

Niin, mikä on kenellekin hyvä kuva. Kuten simos jo totesi, niin sun reissun jälkeen niitä on varmaan nähtävänä vaikka kuinka paljon. Niitä odotellessa voi katsella vaikka näitä Barcelona travel - Lonely Planet.

11. T_Ni

T_Ni

507
    0
    0
  12. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Tämmösiä lomamuistoja mulla siält jonkun vuoden takaa

13. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36

Klikkasin 4a:n isommaksi........

14. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Miksi ihmeessä?

15. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36

No pitäiskö nyt oikein vielä erikseen kehua, eikö tuo nyt riittänyt. :D Sarjassa muitakin mielenkiintoisia, mutta näin ennen yöunia tuo ylitti kynnyksen.

16. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Jaa! Mä luulin, että siinä kuvassa oli jotain omituista :) Kiitos vaan!

17. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 571
    6 546
    113

Varsin mainioita otoksia.

18. Vs: Barcelona

Käys Heli klikkaamassa noi Gaudin mökit "omalla tavallasi", olis kiinnostavaa nähdä lopputulos...

19. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Juhan kolme alinta on kyl kivoja, mistä ne on?

JukkaPro, kyl mä kuvaan Gaudit. Itse asiassa täytyy alkaa miettimään, mitä noi käsivaralta kuvattavat 45:t maksaa...

20. nomad

nomad Well-Known Member

10 349
    167
    63

taloja.jpg olisi kanssa ok, mutta oikean reunan vinous vie tehon kuvasta.

Olen kuullut aika negatiivisia arvioita Barcelonasta kaupunkina, mutta kaipa tuo pitäisi käydä itse katsastamassa ennen kuin tuomitsee... Tällä hetkellä omakohtaiset kokemukset rajoittuvat 80-luvun interraileihin ja ryöstöyritykseen elokuun lomakuden tyhjentämässä kaupungissa :-(