Löytyykö keneltäkään HYVIÄ kuvia Barcelonasta? Jos, niin laittaisitteko tähän? En niitä halua itelleni kopsia tai muutakaan vastaavaa. Varasin vaan reissun sinne, niin tekis mieli nähdä sieltä hyviä kuvia, kun netistä tuntu pikahaulla löytyvän kuraa.
Vs: Barcelona Katsoisin kuvia vaikka googlen kuvahaulla (with Cooliris)... siellä on paljon (kura) kuvaa, tiedä sit mikä on se hyvä kuva. Tos pikasesti googletettu setti... barcelona photos on Flickr Oma panos...
Vs: Barcelona Ja tuosta kun vielä klikkaa sen "most interesting", niin saa paljon hdr-karkkia. Mutta löytyy tuolta flickristä ihan oikeastikin hienoja "most interesting" kuvia. Barcelona on kyllä upia paikka, mulla on paljon kurakuvia vuoden 2004 reissulta. Toivottavasti saan sieltä tämän vuoden heinäkuussa vähän paremman kuvasaaliin
Vs: Barcelona Ei se ole, mutta... ku likat tahtoo nähdä Jonas Brothersin ja mä olen vielä liian köyhä. Barcelona oli pikaetsinnällä paljon halavempi ku Paris. No, kyllähän mä googletin... mut en löytäny niitä hyviä kuvia. Löysin sellaisia, että säikähdin jo, että saakeli, sehän on ihan tylsä kaupunki
Vs: Barcelona Just kattelin kuvia Barcelonasta... Google Earth:n kuvista. Oli kyl monenmoista mukana, mutta mukavaa se että myös paikka ja kuva kohtaa. Joskus, ei aina.
Vs: Barcelona Mä oon koko päivän roikkunu netissä etsien kivoja kuvia, vaan ei. Pyh ja outoo. Jostain googlen "aito"kartasta tuli tosi karmeita kuvia, ihan harmaita ja sen näköisiä tosiaan, että ihan viittä vaille, etten perunu koko matkaa. No en tietenkään mut... En tiiä, lienenkö nirso??
Vs: Barcelona Nirsolle Helille lisää... http://www.panoramio.com/map/#lt=41.387917&ln=2.169919&z=4&k=2&a=1&tab=1 Mut tottahan noi on paljolti turistihuttua, ja pari helmee välissä. Sun pitää mennä ja kuvata ite ne makeet kuvat ;D
Vs: Barcelona Niin, mikä on kenellekin hyvä kuva. Kuten simos jo totesi, niin sun reissun jälkeen niitä on varmaan nähtävänä vaikka kuinka paljon. Niitä odotellessa voi katsella vaikka näitä Barcelona travel - Lonely Planet.
Vs: Barcelona Tai sitten vaikka näitä: http://www.alamy.com/search-results.asp ... =barcelona"]http://www.alamy.com/search-results.asp?st=0&cdid=&CreativeOn=1&qt=david+noton+barcelona&qt_new=barcelona.
Vs: Barcelona No pitäiskö nyt oikein vielä erikseen kehua, eikö tuo nyt riittänyt. Sarjassa muitakin mielenkiintoisia, mutta näin ennen yöunia tuo ylitti kynnyksen.
Vs: Barcelona Käys Heli klikkaamassa noi Gaudin mökit "omalla tavallasi", olis kiinnostavaa nähdä lopputulos...
Vs: Barcelona Juhan kolme alinta on kyl kivoja, mistä ne on? JukkaPro, kyl mä kuvaan Gaudit. Itse asiassa täytyy alkaa miettimään, mitä noi käsivaralta kuvattavat 45:t maksaa...
Vs: Barcelona taloja.jpg olisi kanssa ok, mutta oikean reunan vinous vie tehon kuvasta. Olen kuullut aika negatiivisia arvioita Barcelonasta kaupunkina, mutta kaipa tuo pitäisi käydä itse katsastamassa ennen kuin tuomitsee... Tällä hetkellä omakohtaiset kokemukset rajoittuvat 80-luvun interraileihin ja ryöstöyritykseen elokuun lomakuden tyhjentämässä kaupungissa :-(