Tuollaisen löysin keskeltä polkua. Tuosta voi käydä noutamassa, jos on oma tai viemään sen reisulle ja ottaa kuvia. (sellainen olisi kiva leikki)
Vs: Hirvi puussa ja muussa Eli mulla oli sellainen lapsellinen ajatus, että jos joku paikallinen käy tuon noutamassa jos löytää mesta, ja kuvaa setin. Sitten hän voisi viedä sen uuteen paikaan, vaikka uudella paikkakunalle?
Vs: Hirvi puussa ja muussa Ajatuksesi on täynnä Jaloa Rakkautta ja sitä ei voi olla ihailematta ! - E
Vs: Hirvi puussa ja muussa Vähän niinku hirvi kiertämään maata? Jos tuo on jonkun lapsen rakas, tai se on muuten tuosta noudettu. Niin voisi laittaa jonkun kiertämään kuvattavaksi. Voin käydä vaikka ostamassa, tai vintiltä etsimässä. Homma voisi toimi seuraavasti: kuvaan setin ja laitan hieman jemmaan, kuitenkin siten että kuivan perusteella se olisi helppo löytää vaikka Hesaan tai Porvooseen. Seuraava kävisi noutamassa ja tekisi saman, voisi olla kiva "leikki"?
Vs: Hirvi puussa ja muussa Mä olen ostanut kauheesti pehmoleluja lapselleni koska tykkään niistä itse niin paljon ettei voi kehtaa sanoo et ne oliski (tavallaan - jotkin) ostettu mulle. Niitä on niin juman ja ältsin ihana halata. Mä tykkään -hyvinpaljon- pehmohahmoista ! - Erska
Vs: Hirvi puussa ja muussa Niitä on niin juman ja ältsin ihana halata. Mä tykkään -hyvinpaljon- pehmohahmoista ! - Erska [/quote] Niin minäkin Erska, mutta katson että ne maksavat itse ravintola laskunsa ja muut kulunsa. Keskityn sitten siihen halaamiseen ja muuhun...
Vs: Hirvi puussa ja muussa Jarin lastenohjelma! Tämä toimi, olen yhtenä hymynä. Hirvi hirvitys tykkää istuskella valossa ja on huolestunut metsästään.
Vs: Hirvi puussa ja muussa Niin minäkin Erska, mutta katson että ne maksavat itse ravintola laskunsa ja muut kulunsa. Keskityn sitten siihen halaamiseen ja muuhun... [/quote] __________________Watanen^__________________________________ Mä diggaan siitä kun ne maksaa munkin juomat ja safkat - mulle jää sitten enemmän fyffeä muihin harrastuksiin. Rikkaat ja maksamishanakat halipehmohahmot on aika jepuliksia ! -Erska
Vs: Hirvi puussa ja muussa Tää on aivan ihana - niin symppis ja niin ihana ! Ilkeät ihmiset ei diggaa tommosista jutuista ! Mutta me kivat ja ihanat tykätään kivoista ja ihanista pehmojutuista ! Jarille ihan täyden triljoona superpointsii täst ihanast juismasta ! - Erska
Vs: Hirvi puussa ja muussa Tosi suloinen toi hirvi kusse seikkailee nois kuvis tolleen ihanasti erilaisis asennois ja paikoiski ! - Erwin W. Stupid
Vs: Hirvi puussa ja muussa Mut mä diggaan tost jutust ihan tasan siis OIKEESTI - se ei oo tsoukki ... - Erno S. H. Pallikoiso