Vs: Hipstamatic (kännykkä lomoilua) Jeps, hyvä! Eka ei oikein sytyttänyt. Minä taasen harjoittelin eilisiltana tulenkäsittelyä. Olisi nimittäin savusaunan poltto seuraavana vuorossa. kapa
Vs: Hipstamatic (kännykkä lomoilua) Upea nuotio kuva Kasimirilla!! "These boots are made for walking...."
Vs: Hipstamatic (kännykkä lomoilua) En nyt menisi noita kävelyihin kehumaan. Kuvassa ei kuitenkaan mitään vikaa. Elli sisäisti taiteilijaresidenssin idean ja alkoi narunsa kanssa heti töihin. Siinä oiva koirataiteilija. kapa
Vs: Hipstamatic (kännykkä lomoilua) Jaa, ... Hipstamatic Photos Make Your Life Appear 32% Cooler Than It Actually Is, Study Finds http://theimpersonals.com/loveinthedumps/hipstamatic-photos-make-your-life-appear-32-cooler-than-it-actually-is-study-finds/
Vs: Hipstamatic (kännykkä lomoilua) Kapa, täällä varmaan useampikin odottelee kuvia kun poltat sen savusaunan ;-)
Vs: Hipstamatic (kännykkä lomoilua) Pitää odotella ensi viikkoon. Osaava lämmittäjä tulee silloin. Tosin minä voin avustaa sitten sen polttamisessa. kapa
Vs: Hipstamatic (kännykkä lomoilua) Tunnelmallisia kuvia, Kapa. Jotenkin pidän näistä maisemakuvista.
Vs: Hipstamatic (kännykkä lomoilua) Kiitos, Keni. Minä olen melkoinen esteetikko, ja löysin välineen, jolla tehdä mieleistäni. Vaan aikansa kutakin, ja sitteen taas jotain muuta. En jaksa kahtakymmentä vuotta tehdä samaa. Tästä otimme tiukasti yhteen Arno Rafaelin kanssa. kapa