Vs: Hipstamatic (kännykkä lomoilua) Hyvä jos on. Aika kallista on sellanen. Mun pojat osaa ottaa joka kuvasta eri hintoja. 3-25€ olen jotunut kuvasta maksamaan. Silloin tällöin jopa häpyhouer aikojakin on. Oiskohan ollu 25€ se kun poika pukeutu mommoksi ja meni potkukelkan kanssa ja mä otin pellolta kuvaa. Yks maanviljelijä raktorin kanssa meinas pilata koko jutun kun se kyseli "mitä te täällä teette, teettekö elokuvaa...jne" Pojalla meni hermot ja se sano, "mee ny muualle että me saadaan kuvattua tää".
Vs: Hipstamatic (kännykkä lomoilua) Kiitos. Alan pikkuhiljaa oppia käyttämään puhelinta. Tässä vielä yksi. kapa
Vs: Hipstamatic (kännykkä lomoilua) Poikkitaideristeily. Toistasataa taiteilijaa ja muuta kulttuuriväkeä Päijänteellä. Oli mukavaa. kapa
Vs: Hipstamatic (kännykkä lomoilua) Minulle uusi ShakeItPhoto, kts yllä, on muuten ihan OK (vaatii tosin vähän enemmän kärsivällisyyttä, Hipstamatic on siihen verratuna kun konetuliase!). Tässä jatkokoeilua uudella Hornbecker klasilla.
Vs: Hipstamatic (kännykkä lomoilua) Töölö on oikein. Piti käydä Optotekin ikkunaa katsomassa sunnuntaipäivän kunniaksi ...
Vs: Hipstamatic (kännykkä lomoilua) Aloitetaan mun kontribuutio tähän viestiketjuun rakkaalla ja liikaa kuvatulla aiheella.