Vs: Hipstamatic (kännykkä lomoilua) Kolme puuta istutettu, yksi jo tuottaa satoa kahden omenan verran. Omenapiirakkaa syksyllä, tai siideriä. kapa
Vs: Hipstamatic (kännykkä lomoilua) Hienoja feeliksiä kuvissa. Onko nokian N8:n olemassa tällaista kliffaa sovellusta?
Vs: Hipstamatic (kännykkä lomoilua) No totta kai se soittaa. Joskus jopa itestäänkin Dianalle. Joo eipä tullu sanottua että se on puhelimessa ZTE-Blade olevan Vignette-kamera modi. On siellä paljon muutakin kun toi Diana systeemi. Mä tykkään sitä käyttää.
Vs: Hipstamatic (kännykkä lomoilua) Hieno kori, Kapa! Kiinnostaisi kuulla mitä mieltä olet Hipstasta nyt kun olet sitä jonkin aikaa käyttänyt?
Vs: Hipstamatic (kännykkä lomoilua) Nokia kun teki tenän, niin vaihdoin sitten iPhoneen. Hipsuja jotenkin vierastaneena innostuin kuitenkin TStoorin innoittamana ostamaan kyseisen ohjelman, ja katsomaan, miten sen kanssa touhutaan. Muutama lisähärpäke ja kuvankäsittelyohjelma+panoraamasysteemi on puhelimessa. Nämä täällä olleet kuvat on kaikki laitettu miniläppärin kautta, joten väri- ym virheitä on varmaan rutosti. Itse ohjelma on mainio. Minua on aina kiehtonut tuollainen vanhaan viittaava epävalokuva. Aikaisemmin tein tuollaisia pimiössä, sittemmin tietokoneella joitakin. Minulle tuollainen sattumanvaraisuus ja ennalta tiedostamaton lopputulos on kiehtova. Sommittelu pätee ja jonkinlainen aavistus tulevasta. Tottakai tälläinenkin asia on opiskeltava ja otettava haltuun väline, eikä odotettava ihmeitä ruiskimalla ja huiskimalla sinne sun tänne. Minulle vaan tapahtuu aina valokuvauksen knssa, että kaikki hauska muuttuu jossain vaiheessa vakavaksi. Jo nyt on mielessä näyttelykokonaisuus, joka koostuu hipsuista. Sekä oma, että ehkäpä laajempikin. Hipsuilkaa, minulle Hipsut eivät ole vakava (tai joskus ovat) asia, ja siinä saa olla mukana muutakin. Hipsuilu on modernin ihmisen Holgailua Hips kapa p.s. Lomoilu oli ennen Holgailua. Hipsuilu on nyt.