Vs: Hipstamatic (kännykkä lomoilua) Muutama kuvaamisen lomassa otettu kännykkäkuva eräältä urbex-retkeltä. Vanha voimalaitos kyseessä. Sony kännyllä kuvattu ja reilulla kädellä Snapseed:ssä sotkettu. Pakattu ja koko muutettu photarissa... Täytyy myöntää että oon vähän koukuttunut näihin urbex-kuviin Enkä nyt näitä kännykkäräpsyjä tarkoita. Kuvia kertynyt ympäri maailmaa ihan kivasti. Muutama onnistunutkin mukana... Edit: yks lisää
Vs: Hipstamatic (kännykkä lomoilua) Minulla on jotenkin sellainen fiilis Hipstasta, että jo en ole kuvaan tyytyväinen, eli on ihan sekunda-huttu, niin oudosti kuvittelee, että se paranee ko temppuilulla. Että kuvaan tulisi ko käsittelyautomaatilla jopa sisältöä tai peittäisi karkeimmat virheet. Sitten järki tulee järkiinsä ja vetää kuvan roskiin. Saattaisi tulla houkutus pian jo ennen laukaisimen painamista hyväksyä suunnittelemansa etsinnäkymä ajatuksella, että kyllä tuosta Hipstalla jotain saa. Saati, että se olisikin pian tapa. En silti tuomitse muita, en miltään osin.
Vs: Hipstamatic (kännykkä lomoilua) Kottareiden aisa ruostui puhki ja katkes. No uudet hommattiin. Emäntä sanoi että tarttis toisetkin tai oikeesti kolmannet kun ne yhdet on raskaammat betonia varten. Omasta päästä ja puusta korjasin nuo.
Vs: Hipstamatic (kännykkä lomoilua) Mitä käytit omasta päästäsi tuo korjaamiseen, mulla ei ainakaan ole mitään ylimääräistä kottikärryjen korjaamiseen, hyvä kun riittää ihan tavan hommiin.
Vs: Hipstamatic (kännykkä lomoilua) Svartholmaan mars. *** Hipstamatic 276, Loftus & W40. Hipstamatic 276, Loftus & BlacKeys Extra Fine.
Vs: Hipstamatic (kännykkä lomoilua) 21.07.2014 klo 23.37. Havaittu tunnistamattomia lentäviä esineitä sekä niiden tukiasema Ahvenanmaan ulkosaaristossa.
Vs: Hipstamatic (kännykkä lomoilua) Expressen på kvällen och Dagens Nyheter varje morgon. Tja, varför inte?