Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Hintapyynnöt

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Kona, 2 Tammikuu 2024.

  1. Est

    Est Well-Known Member

    17 146
    1 829
    113
    Yhellä kaverillani oli jo parikymppisenä Rolex, jota se aina -snadissa nousussa- esitteli kaikille rafloissa... Itsellä oli ranteessa vain Seiko speedtimer... Olin (ja olen) vaatimaton...
    Kummatkin kyllä tienattiin ihan hyvin, joten kai se luonteen eroavaisuuksillakin selittyy.
     
  2. saloma-3

    saloma-3 Well-Known Member

    1 802
    681
    113
    Joo, vasemmassa ranteessa ne jätättää. Hyvin tarkkoja kronometreja.
     
  3. Kona

    Kona Well-Known Member

    1 226
    1 139
    113
    En ole väittänyt suinkaan etten olisi narsisti, pikemminkin päinvastoin.

    Sitäpaitsi luulen, että jokaisessa meistä piilee pikku narsisti, vähän samaan kuin monissa meistä piilee pieni demari.

    Ja jokaisessa demarissa piilee sähkö Volvoon istuessaan pikku porvari. ;)
     
  4. Est

    Est Well-Known Member

    17 146
    1 829
    113
    ^ tota on vaikea purematta niellä
     
  5. Vinski

    Vinski Well-Known Member

    4 212
    357
    83
    Arvasinhan minä, että sitä se on justiin sitä soli-sali-rattia.
     
    Kona tykkää tästä.
  6. Eli siis se ryhmä 2 jos kello-ostoksessa oli yhtään sitä perinteisen laatukellon arvostusta mukana. ;)
     
  7. niffe

    niffe Well-Known Member

    13 256
    515
    113
    Kellot, kamerat, vaatetus, asuinpaikka sekä asumismuoto ja autot ovat itseilmaisua parhaimmillaan. Ihminen viestittää koko ajan itsestään ympäristöönsä. Kamera kaulassa kertoo harrastuksesta, ammatista, varallisuudesta tai intohimoista. Autot ja kellot kertovat sosiaalisesta asemasta, intohimoista, siitä mitä pöksyistä löytyy tai jää löytymättä. Maukka Perusjätkäkin sen jo sanoi, että "Vaatteet on mun aatteet". Elämä on jatkuvaa itseilmaisua ja viestimistä. Kotieläimillä on paljon helpompaa. Ensin vähän haukutaan ja sitten kustaan portin pieleen. Ei mitään liian monimutkaista, mikä veisi huomiomme muualle.
     
    Esamursu, Niinivaara ja Kona tykkäävät tästä.
  8. Kona

    Kona Well-Known Member

    1 226
    1 139
    113
    Pidän erityisesti tästä kolmen viimeisen lauseen ajatuksesta. Se on sitäpaitsi totta.
     
  9. Est

    Est Well-Known Member

    17 146
    1 829
    113
    ...no juu.. heh..
     
    Viimeksi muokattu: 5 Tammikuu 2024
  10. SakkeM

    SakkeM Well-Known Member

    22 721
    3 244
    113
    Meillä kun ei ole hajuakaan, miten paljon itseilmaisua niihin portin pielten kusiläikkiin liittyy.... ;)
     
    Kona ja Seppo R tykkäävät tästä.
  11. jussikn

    jussikn Well-Known Member

    739
    1 427
    93
    Ei oo helppoa uroskoirilla kun pitää yrittää kusta mahdollisimman korkealle että muut luulivat suureksi, esim meidän pentu kaatui usein kyljelleen kun teeskenteli isoa ja vahvaa
     
    SakkeM tykkää tästä.
  12. jaska26

    jaska26 Active Member

    368
    106
    43
    Tämä oli minulle uusi tieto. Toivottavasti kukaan ei ole pitänyt minua juppina, kun mielestäni olen sellaisesta kovin kaukana. Kello siirtyi oikeaan ranteeseen joskus 80-luvun alussa, kun sitä ei vamman takia voinut vasemmassa pitää. Ranne parani aikanaan, mutta kello ei siihen ole palannut vieläkään muutamaa lyhyttä kokeilua lukuun ottamatta. Oikeakätinen olen, ja minulle on jotenkin luontevampaa pitää kelloa oikealla.
     
  13. Vinski

    Vinski Well-Known Member

    4 212
    357
    83
    Ei se ollut se kello. Se oli varmaan ne Raybanit, jotka olivat päässä yötä-päivää
     
  14. Jari_S

    Jari_S Well-Known Member

    3 193
    662
    113
    No ei kai se noin pienestä sentään kiinni ollut.

    Ainakin Helsingissä oikean jupin erotti 1980-luvulla siitä, että hänellä oli jäsen- tai VIP-kortti johonkin Helsingin silloisista pintapaikoista, kuten Rocktails tai Helsinki Club jne.

    Kävivät niissä usein ja pistivät sitten oikein kunnolla rahaa menemään. Keskusteluissa kukin kehui omaa erinomaisuuttaan ja laajoja (enemmän tai vähemmän kuviteltuja) businessverkostojaan jne. jne.

    Hassua aikaa… :D
     
  15. paraneva

    paraneva Well-Known Member

    12 315
    6 053
    113
    Lähinnä80-luvusta jäi mieleen valtavan kokoiset olkatoppaukset muutamaa numeroa liian suuressa blazerissa.
     
  16. Vinski

    Vinski Well-Known Member

    4 212
    357
    83
    Unohtamatta tietenkään Miami Vice -tyyli-ikonin Don Johnsonin tyylisiä vaaleita lökäpöksyjä.
     
  17. Est

    Est Well-Known Member

    17 146
    1 829
    113
    Oli niin hirveitä kledjuja ettei niitä sen ajan kuviani ilkiä ees kattoo...
     
  18. Kona

    Kona Well-Known Member

    1 226
    1 139
    113
    60-luku oli parasta aikaa. Blues soi ja tytöt olivat kauniita. Tähtiperällä pääsi kuskaan. Rippilahjaksi saatu Eterna-Matic ranteessa. Toimii edelleen hyvin.
     
  19. Jari_S

    Jari_S Well-Known Member

    3 193
    662
    113
    ^ Minkä tahansa menneen vuosikymmenen parhaudelle riittää kannattajia, riippuen siitä, millä vuosikymmenellä arvioitsija itse on viettänyt nuoruuttaan. ;)
     
  20. Tuojuk

    Tuojuk Well-Known Member

    1 535
    1 549
    113
    Riippuu myös aiheesta. Joku saattaa kaivata aikaa, jolloin 'tyttösiä' ei ollut vallankahvassa. Vaikka muutoin eivät vanhoja aikoja kaipaisikaan.