Vs: Hinta/laatusuhteeltaan paras? Itseasiassa sain tänään fed 5b:n toimimaan ja pitäis testirulla kehittää. Jos se on ok niin todennäköisesti etsin jostain itelle dynax 9 rungon fedin kaveriksi. Osaakos joku kertoa dynax 9 mahdollisista ongelmista?
Vs: Hinta/laatusuhteeltaan paras? Mulla on dynax 4. Muuten on kelvannut sekin mutta tarkennus sahaa pirusti hämärässä ja onhan se aika lelun tuntuinen onko ysissä samanlainen tarkennus?
Vs: Hinta/laatusuhteeltaan paras? Jos oikein muistan niin sisäasiainmineisteriö hoiti kuvaushommansa Dynaxeilla. T. K.
Vs: Hinta/laatusuhteeltaan paras? Mulla on ollut dynax 7 ja oon kuvannut dynax 9, hyvät tarkennukset ja muutenkin hyvät- T juka
Vs: Hinta/laatusuhteeltaan paras? Tuo leffantekijöittenkin taktiikka katsella sormirajauksella on mielestäni erinomainen kaikille ja ihan perusjuttuja. Ei sellaista voi omia Leicamiehille. En moiti kirjoitusta, sillä se oli hyvä ja paikallaan. Mutta noin mustavalkoinen peili- ja helokehäkuvaajiin jako sentään ei ole. Sitä voi ajatella ja nähdä kuvansa aivan samoin mutta siltä kuvata sen peilikameralla. Erona on mm. tarkkarajainen etsinkuva kaikkiin kulmiin asti. Itse sanoisin, että tilannekuvauksissa, esim katuvalokuvauksessa, Leicalla on etuja, mutta muuten sen käyttö oikeastaan tarvitsee asenteen jossa on digattava kameran rajoitteita. Tarvitseeko Leicames pönkitystä omille kyvyilleen korostamalla tekniikkansa rajoittuneisuutta? Ei välttämättä, sillä voihan välineensä ominaisuuksista pitää aidosti. Kyse on paljon tottumuksesta. Leica peilikameraan tottuneelle voi toki tuoda myös positiivista "keveyttä" kuvaamiseen kun objektiivi peittää osan etsinkuvasta eikä etsin muutenkaan ole niin tarkkarajainen, ja joskus kaivattuakin pientä sattuman vaihtelua kuviin. Se voi tuntua osin sokkona kuvaamiselta.
Vs: Hinta/laatusuhteeltaan paras? Tää on sinänsä helppo kysymys: Hinta/laatusuhteeltaan paras mekaaninen filmijärkkäri on se, johon saa monipuolisimmin hyvää, edullistakin optiikkaa. Saatavuus ja hintataso huomioiden Canonin FTb tai Nikon FM, joihin löytyy laseja yllin kyllin. Canonin FD-lasien myyntihinnat on vielä aivan olemattomat vs. Nikonin, jotka sellaisenaan menevät moniin Nikonin omiin digirunkoihin. Pentaxkin on sinänsä ihan ok, valitettavasti vaan käytettyjen optiikoiden saatavuus Suomessa on vähän heikko. Eli Canonin runko vetää pitemmän korren.
Vs: Hinta/laatusuhteeltaan paras? Ja LF-miesten... sitä kameraa kun ei viitsi pystyttää jollei ole jo selvillä mitä kuvaa ja kutakuinkin millä rajauksella.
Vs: Hinta/laatusuhteeltaan paras? Tuolla olisi myynnissä oikein alennuksella Voigtländerin Vitomatic IIa Ultron-optiikalla hintaan £125. En ole juuri alle 250 euron nähnyt myynnissä. Melkein jo ostin, mutta kun oikeastaan mulle riittää Color-Skopar... (Joita saa parilla kympillä e-baystä ja siinä on paras hinta/laatu-suhde ikinä.) http://www.mwclassic.com/acatalog/Online_Catalogue_DISCOUNTED_ITEMS_18th_MARCH_2011_3.html (Vieritä vähän alaspäin...) Kuva ei tee oikeutta... Ks. myös:http://camerapedia.wikia.com/wiki/Vitomatic_IIa