Olen alkanut saada viestejä viisailta olennoilta. Osako joku suomentaa vai menenkö kysymään lääkäriltä.
Vs: Viesti kaukaa Ei tähän tarvita lääkäriä, mä osaan tulkita nuo hieroglyfit, ne sanovat:" Sitten kun hommaat Imaconin, myy nikon 9000 erittäin halvalla hyvää kotiin Varkauteen, Jukalle" T Jukka
Vs: Viesti kaukaa Etelä-suomeen siinä kyllä lukee, eikä mihinkään varkauteen... Ne varoittelee että saatetaan pölliä jukkiksen toimesta...
Vs: Viesti kaukaa Kyseenalaista. Tuossakin saattaa olla metsä kaadettu, jotta poika saa taas uuden digikameran, tietokoneen, komean näytön, printterin ja ... http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,48365.0.html
Vs: Viesti kaukaa Talo jotenkin vähän mutta ikävästi väreilee silmissä. Siis tuo ikkunaseinä. Vähän poissa tarkennoksestako? Vai mitä lie diffraktiota.
Vs: Viesti kaukaa Olen noudattanut ohjeita ja kiltisti kuvannut todisteet digikameralla, mutta jos ette kerrro kenellekkään niin lipsun useasti ja tuhlaan filmiä vaikka niin ei pitäisi tehdä. Mitään todisteita viestissä ei ole siitä, että myisin jotain vaan pikemmin ostan lisää kaikkea ja pidän näin markkinoita yllä.