Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Hiljainen

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana nieppi, 5 Kesäkuu 2005.

    Haastaja: jaskau

    [​IMG]

    :: Tämän viestin loi Haasteen automaatinen viestimuotoilija ::
     
  1. ;) hyväksytään, ehkä sisimmässäni odotin niepiltä joatin tällaista. Tekijämies, jonka sanomat ovat kohtalaisen voimakkaita. Ehkä pieni lisädramatiikka ei tekisi kuvalle huonoa, eli mun vakio, mistä kaikki ei tykkää, lisää kontrastia kehiin.

    edit: Tosin en ole varma onko kuvan sanoma ainoastaan minulle selvä. Minä löydän tästä heti sanan hiljainen.
     
  2. Haa! tuo on varmaan peilikuva kun sormus on siirtynyt keskisormeen ;)

    Itse aiheeseen tuo kai liittyy, mutta on kai "talouskohtaista", miten se ilmenee. Ei esiintyisi täällä tuossa muodossa, siis aihe.

    Sepe
     
  3. Eli hiljaista pitelee. Ei ole vatsavaivoja.

    Eikä tarvi elämäntarinaakaan kertoa.
     
  4. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    Sama ajatus tuli mieleen. Mutta onhan tuo aika seesteinen kuva.
     
  5. Niin no koitin kyllä sanoa jotain muuta ku et ei oo vatsavaivoja.

    Koitin tuoda sitä parisuhteen arkea esiin jossa sanakaan sanomatta kännetään kylkeä ja käydään nukkumaan. Mut tais olla turhan vaikee
     
  6. sitte pitäis näkyä pää ja selkä ja peitto olla käärittynä tiukasti ympärille..
     
  7. Joo. Samaa mieltä.
     
  8. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Vita on oikeassa.

    Mut täst kuvasta, ois voinut oikeastaan heivata mv. Mutta minusta tämä on aika hyvä siis tästä nyt ilmenee monenlaista "hiljaisuutta". Tosin vaatii ensin otsikon lukemista eli ei kuvasta heti tajua mitä haetaan. Hyvä kuva. Ehdottomasti.
     
  9. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    Oops..noh, ekana tuli oikeasti mieleen ihan toisenlaiset tunteet kuin "kylmä olkapää". Enpä ilennyt tunnustaa, joten hyppäsin vaan reteesti fangion huumorikaravaanin matkaan.