Vs: Vedestä törröttäviä heiniä Siinä on sävel. Mutta perskutti, ku mun silmä tahtoo rajata ton oikealla olevan vinksaheinän (epäskarpin) veks. Se ja sen alla oleva tila eivät taida olla kauheen tarpeellisia? Samalla lähtee myös oik. alareunan oksankuvajainen, joka myös periaatteessa (sana, joka ei tarkoita yhtään mitään..) on tarpeeton. Pah, mua kenkuttaa, että ehdotan uusia rajailuja, koska oon sitä mieltä, että valokuvan ottaja on nähnyt kuvan tietyllä tavalla ja myös katsojan pitäisi nähdä kuva niin.
Vs: Vedestä törröttäviä heiniä Ihan hyviä rajausehdotuksia, nyt muakin ärsyttää tuo vino epäterävä heinä. Pitääkin vedostaedda kokkeilla uutta rajausta.
Vs: Vedestä törröttäviä heiniä MÄ kanssa pidän tästä. Oikealla oleva heinä häiritsee, mutta mä ehkä poistaisin sen photoshopissa. Kuvasta tulee mielestäni liian ahdas, jos oikealta rajataan niin paljon, että koko heinä häviää. Tällainen kuva vaatii myös kuva-alalle 'tuumiskelutilaa'. T Jukka
Vs: Vedestä törröttäviä heiniä Jotain tällaista ajattelin. En tiedä, alkuperäinen saattaa olla mielenkiintoisempi, mutta tämä erilainen. Jos ärsyttää, voin ottaa pois. T Jukka
Vs: Vedestä törröttäviä heiniä Minusta tää jälkimmäinen rajaus on parempi... tai näin olisin sen tehnyt itse.