Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Vedestä törröttäviä heiniä

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Juha Koli, 27 Syyskuu 2008.

1. Juha Koli

Juha Koli Well-Known Member

1 534
    89
    48
    Oli ihan pakko

2. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Vs: Vedestä törröttäviä heiniä

Siinä on sävel. Mutta perskutti, ku mun silmä tahtoo rajata ton oikealla olevan vinksaheinän (epäskarpin)  veks. Se ja sen alla oleva tila eivät taida olla kauheen tarpeellisia? Samalla lähtee myös oik. alareunan oksankuvajainen, joka myös periaatteessa (sana, joka ei tarkoita yhtään mitään..) on tarpeeton.

Pah, mua kenkuttaa, että ehdotan uusia rajailuja, koska oon sitä mieltä, että valokuvan ottaja on nähnyt kuvan tietyllä tavalla ja myös katsojan pitäisi nähdä kuva niin.

3. Juha Koli

Juha Koli Well-Known Member

1 534
    89
    48

Ihan hyviä rajausehdotuksia, nyt muakin ärsyttää tuo vino epäterävä heinä.  Pitääkin vedostaedda kokkeilla uutta rajausta.

4. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Sävyt on kyl kauniin tummat ja surumieliset mun silmään.

5. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

MÄ kanssa pidän tästä.
    Oikealla oleva heinä häiritsee, mutta mä ehkä poistaisin sen photoshopissa.
    Kuvasta tulee mielestäni liian ahdas, jos oikealta rajataan niin paljon, että koko heinä häviää. Tällainen kuva vaatii myös kuva-alalle 'tuumiskelutilaa'.
    T Jukka

6. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Jotain tällaista ajattelin.
    En tiedä, alkuperäinen saattaa olla mielenkiintoisempi, mutta tämä erilainen.
    Jos ärsyttää, voin ottaa pois.
    T Jukka

7. Vs: Vedestä törröttäviä heiniä

Minusta tää jälkimmäinen rajaus on parempi... tai näin olisin sen tehnyt itse.